پروفایل

مشخصات گوشی گلکسی A36 5G در بنچمارک افشا شد

گوشی گلکسی A36 در چند روز آینده به صورت رسمی رونمایی می‌ شود. این را می‌ توان از افشای مشخصات میان رده سامسونگ در بنچمارک متوجه شد. نسبت به نسل قبلی محصولات خود در این خانواده به احتمال فراوان گوشی گلکسی A36 5G با پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۳ و یا اسنپدراگون ۶ نسل ۱ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار داریم که این میان رده از سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۵ با قیمت حدود ۳۷۰ دلار عرضه جهانی شود.

 

 

گوشی گلکسی A36 5G چه مشخصاتی دارد؟

بر اساس اطلاعاتی که انتشار یافته است، گوشی گلکسی A36 5G به زودی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. سری جدید از محصولات سامسونگ که قرار است نسبت به نسل قبلی با بهبودهای زیادی مواجه شود. با توجه به اطلاعات به دست آمده گوشی گلکسی A36 5G می‌ تواند نیازهای کاربران را از خرید یک میان رده با مشخصات فنی قابل قبول پاسخ دهد.

اطلاعاتی که اخیرا در وب سایت Geenbench انتشار یافته است نشان می‌ دهد که این میان رده با سخت‌ افزار نسبتا توانمند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. سامسونگ قصد دارد این میان رده خود را بر پایه اندروید ۱۵ روانه بازار جهانی کند که این می تواند تعجب آور باشد. بر روی گوشی گلکسی A36 5G می‌ توانیم پردازنده ای توانمند از کوالکام را مشاهده نماییم. طبق اطلاعات موجود این میان رده پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۳ بهره خواهد برد. هر چند برخی از کاربران و افشاگران بر این باورند که احتمال دارد که گوشی جدید سامسونگ مجددا از پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ بهره ببرد. بر روی گوشی گلکسی A35 یعنی نسل قبلی محصولات این سری یک چیپست اختصاصی از سامسونگ قرار داشت. تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ که نتوانست نیازهای کاربران را به خوبی پاسخ دهد. گوشی گلکسی A36 5G با حداقل رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. احتمالا گزینه‌ ای با حافظه رم ۸ گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار داده شود.

 

 

قیمت گوشی گلکس a36 5G سامسونگ

قیمت گوشی گلکسی A36 5G نیز احتمال زیاد در حضور ۳۷۰ دلار باشد. باید منتظر ماند و دید که در اوایل سال ۲۰۲۵ سامسونگ این گوشی خود را با چه مشخصات فنی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 

ثبت دیدگاه