پروفایل

ریلمی به صورت رسمی از گوشی P1 اسپید رونمایی کرد

گوشی P1 اسپید یکی از میان رده‌ های ریلمی به صورت رسمی توسط این برند معرفی گردید. این گوشی که سومین عضو از این سری به شمار می‌ رود دارای ویژگی‌ های جذاب برای کاربران است. ریلمی که تلاش کرده در تولید محصولات خود طراحی خاص و متفاوت را مد نظر قرار دهد، ترجیح داده که از استانداردهای جدید نیز پیروی کرده و یک میان رده با مشخصات عالی را در اختیار کاربران بگذارد. یک گوشی با صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت و با پردازنده‌ ای نسبتا توانمند که برای انجام کارهای روز و اجرای بازی‌ ها عملکردی راضی کننده خواهد داشت.

 

 

بررسی مشخصات گوشی P1 اسپید

بررسی مشخصات گوشی ریلمی P1 اسپید نشان می‌ دهد که این میان رده از برند ریلمی مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی شده است. ریلمی ترجیح داده که یک صفحه نمایش از نوع اولد برای این گوشی خود انتخاب نماید. نمایشگر قرار گرفته شده بر روی گوشی P1 اسپید دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. از جمله مشخصات جذاب صفحه نمایش گوشی ریلمی P1 اسپید می‌ توان به بهره‌ مندی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی اشاره نمود. با توجه به این موارد می‌ توان بیان کرد که میان رده جدید ارائه شده توسط ریلمی از یک صفحه نمایش راضی کننده برخوردار خواهد بود.

 

 

به سراغ نوع سخت‌ افزار قرار گرفته شده بر روی گوشی P1 اسپید می‌ رویم. یک پردازنده دیمنسیتی ۷۳۰۰ بر روی گوشی قرار گرفته تا توان آن را برای اجرای دستورالعمل‌ ها تامین نماید. این میان رده از ریلمی در دو نسخه ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. بدون تردید استفاده از این میزان رم نشان می‌ دهد که کاربران با یک میان رده توانمند مواجه هستند. در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی امکان خرید گوشی ریلمی P1 اسپید را خواهید داشت.

بر روی پنل پشتی گوشی P1 اسپید می‌ توانیم دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را مشاهده نماییم. این دوربین عملکردی قابل قبول در ثبت تصاویر در نور روز دارد. یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز در کنار دوربین اصلی می‌ توان مشاهده کرد. در هول پانچ بالای صفحه نمایش گوشی P1 اسپید می‌ توان دوربین سلفی را مشاهده نمود. این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بوده که برای یک میان رده عملکرد قابل قبول دارد.

ریلمی گوشی خود را بر پایه اندروید ۱۴ روانه بازار جهان خواهد کرد. پشتیبانی از کارت حافظه نیز سبب شده است تا کاربران بتوانند برای افزایش فضای ذخیره سازی یه کارت حافظه بر روی گوشی P1 اسپید نصب کنند. مجهز شدن به جک صوتی ۳.۵ میلیمتری و همچنین بلندگوهای استریو نیز بیانگر این است که ریلمی تمام موارد را در نظر گرفته تا یک گوشی ایده‌ آل را در اختیار کاربران بگذارد. این گوشی دارای استاندارد IP65 است. به همین علت مقاومتی نسبتا راضی کننده در برابر آب و گرد و غبار دارد.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را می‌ توانیم بر روی گوشی P1 اسپید مشاهده نماییم. با شارژر سریع ۴۵ وات شارژ باتری این گوشی انجام می‌ گیرد.

 

 

قیمت و زمان عرضه گوشی ریلمی P1 اسپید

ریلمی گوشی P1 اسپید را در رنگ‌ های طلایی و آبی روانه بازار جهان خواهد نمود. این برند به مانند همیشه تلاش کرده که قیمتی مناسب را برای میان رده‌ های خود انتخاب کند. مدل ۸ گیگابایتی با حافظه رم ۱۲۸ گیگابایتی ۲۵۰ دلار قیمت دارد. نسخه قوی‌ تر با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت 350 دلار در اختیار خریدار قرار می‌ گیرد. از تاریخ ۲۰ اکتبر معادل ۲۹ مهر ماه گوشی P1 اسپید روانه بازار جهان می‌ شود.

 

ثبت دیدگاه