پروفایل

مشخصات دوربین گوشی ریلمی GT 7 Pro فاش شد

مشخصات دوربین گوشی ریلمی GT 7 Pro فاش گردید. ریلمی که تلاش کرده است در چند سال اخیر گوشی‌ های خود را با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب روانه بازار نماید، برای این گوشی خود نیز به سراغ یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی رفته است. بررسی مشخصات سنسورهای دوربین گوشی GT 7 Pro نشان می‌ دهد از نظر نوع حسگر و وضوح تصاویر ثبت شده می‌ تواند عملکردی قابل قبول داشته باشد.

 

 

دوربین گوشی GT 7 Pro چگونه است؟

یک افشاگر نام آشنا مشخصات دوربین گوشی GT 7 Pro را فاش کرد. ریلمی برای این گوشی خود به سراغ حسگر ۵۰ مگاپیکسلی رفته است. این حسگر از نوع سونی IMX906 بوده که می‌ تواند تصاویر را با کیفیت قابل قبول به ثبت برساند. وضوح تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی این گوشی رضایت هر کاربری را جلب می‌ کند. در کنار دوربین اصلی می‌ توانیم دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض را نیز مشاهده نماییم. این دوربین برای ثبت تصاویر دسته جمعی و عکسبرداری از فضای باز کیفیتی راضی کننده دارد.

جذاب‌ ترین بخش دوربین گوشی GT 7 Pro به سنسور تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی برمی‌گردد. یک سنسور از محصولات ارائه شده توسط سونی مدل IMX882 که قادر به زوم اپتیکال ۳ برابری است. حسگر قرار گرفته شده بر روی این دوربین می‌ تواند کیفیت کار با استفاده از آن را بالاتر ببرد.

دوربین سلفی گوشی ریلمی GT 7 Pro نیز ۳۲ مگاپیکسلی است. این دوربین کیفیت فوق العاده ای در ثبت تصاویر سلفی دارد.

 

 

مشخصات فنی گوشی GT 7 Pro

در کنار مشخصات دوربین برخی دیگر از مشخصات فنی گوشی ریلمی GT 7 Pro فاش شده است. به احتمال فراوان این گوشی از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. مطابق اطلاعات به دست آمده گوشی GT 7 Pro احتمالا با پشتیبانی از شارژر سریع ۱۲۰ وات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تا آنجایی که مشخص شده است، گوشی GT 7 Pro از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی بهره خواهد برد. این صفحه نمایش از نوع اولد بوده که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی عملکردی قابل قبول دارد. گوشی GT 7 Pro با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ روانه بازار خواهد شد. کاربران می‌ توانند از یک فضای ذخیره سازی یک ترابایتی استفاده کنند. گوشی GT 7 Pro در قدرتمندترین حالت خود از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی بهره می‌ برد.

باید منتظر ماند و دید که گوشی GT 7 Pro با چه قیمتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. آیا این گوشی از ریلمی توان رقابت با محصولات برندهای محبوب مانند سامسونگ و اپل را دارد یا خیر؟

 

ثبت دیدگاه