پروفایل

موتورولا گوشی تینک فون ۲۵ را با ویژگی‌های متمایز و قیمت قابل قبول معرفی کرد

 گوشی تینک فون ۲۵ از جمله محصولات موتورولا با مشخصات فنی قابل قبول و قیمت مناسب رونمایی گردید. این گوشی که مجهز به استاندارد دوام نظامی MIL_810 شده است، با طراحی جذاب خود می‌ تواند نگاه کاربران را جلب نماید. موتورولا تلاش کرده که ویژگی‌ های متمایز را بر روی این گوشی به کار گیرد. موتورولا علاوه بر مشخصات فنی قابل قبول این برند تمرکز خود را بر روی بهره‌ وری بیشتر از دستگاه گذاشته است. یک گوشی با مقاومت بسیار بالا که جذابیت زیادی برای کاربران دارد. این گوشی در قالب تلفن تجاری برای رقابت با محصولات برندهای دیگر به بازار عرضه می‌ شود.

 

 مشخصات فنی گوشی ThinkPhone 25

 چیزی که در نگاه اول توجه هر کاربری را به خود جلب می‌ کند، طراحی جذاب و متفاوت گوشی تینک فون ۲۵ است. این گوشی با یک طراحی جذاب روانه بازار خواهد شد. دستگاه تولید شده توسط موتورولا مجهز به پنل پشت مشابه با لپ‌ تاپ‌ های حرفه‌ ای شده است. کاربران با خرید گوشی تینک فون ۲۵ می‌ توانند از سرویس‌ های ویژه هوش مصنوعی موتور و سه سال ضمانت بهره‌ مند شوند. علاوه بر این تا ۵ سال بروزرسانی نرم‌ افزاری را به همراه این گوشی دریافت خواهید کرد. به لطف بهره‌ مندی از ویژگی Smart Connect این امکان را دارید تا بتوانید به رایانه شخصی همدیگر به اشتراک بگذارید. علاوه بر این با اتصال گوشی به رایانه می‌ توان از آن به عنوان وب کم برای رایانه شخصی استفاده نمود.

 گوشی تینک فون ۲۵ مجهز به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی شده است. صفحه نمایشی متفاوت از نوع POLED با حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت و نرخ تازه‌ سازی ۱۲۰ هرتزی عملکردی شگفت انگیز خواهد داشت. این صفحه نمایش علاوه بر این مجهز به محافظ گوریلا گلس 7i شده است. بر روی گوشی پردازنده‌ ای از شرکت مدیاتک تحت عنوان دیمنسیتی ۷۳۰۰ می‌ توان مشاهده نمود. این گوشی با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد.

 به سراغ قاب پشتی گوشی تینک فون ۲۵ می‌ رویم. جایی که یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی کار ثبت تصاویر را بر عهده خواهد گرفت. این سنسور عملکردی کاملا رضایت بخش برای ثبت عکس‌ ها در شرایط نوری مختلف دارد. یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض نیز در کنار دوربین اصلی می‌ توان مشاهده نمود. دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی نیز سومین سنسور قرار گرفته شده بر روی قاب پشتی گوشی تینک فون ۲۵ است. یکی از جذاب‌ ترین ویژگی‌ های گوشی تینک فون ۲۵ مجهز شدن به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین با کیفیت فوق العاده بر روی قسمت جلویی گوشی امکان ثبت تصاویر سلفی با کیفیت و مکالمات ویدیویی را به شما می‌ دهد. 
 باتری گوشی تینک فون ۲۵ نیز ۴۳۱۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. این باتری را می‌ توان با شارژر فوق العاده ۶۸ واتی شارژ نمود. علاوه بر این گوشی تینک فون ۲۵ با شارژر بی‌ سیم ۱۵ واتی نیز سازگاری دارد.

 

 

 قیمت و زمان عرضه گوشی موتورولا مدل تینک فون ۲۵

 گوشی تینک فون ۲۵ به تازگی در بریتانیا به صورت رسمی رونمایی شده است. این گوشی اواخر آبان و اوایل آذر ماه ۱۴۰۳ روانه بازار جهانی خواهد شد. موتورولا این گوشی خود را با قیمت تقریبا ۶۰۰ دلاری در اختیار کاربران قرار می‌ دهد.

ثبت دیدگاه