پروفایل

نخستین گوشی جهان با پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۳ معرفی شد

گوشی موتورولا G75 5G نخستین گوشی دنیا مجهز به یک پردازنده فوق العاده از کوالکام یعنی اسنپدراگون ۶ نسل ۳ است. موتورولا به صورت رسمی از این گوشی خود رونمایی کرد. یک گوشی بی‌ نظیر و نخستین گوشی هوشمند دنیا که از یک تراشه متفاوت بهره می‌ برد. موتورولا وعده داده که آپدیت نرم‌ افزاری را تا ۶ سال آینده برای این گوشی خود ارائه می‌ دهد. یک گوشی با نمایشگر ۶.۷۸ اینچی و با مشخصات فنی قابل قبول که می‌ تواند جذابیت بالایی برای کاربران داشته باشد.

 

 

مشخصات فنی گوشی موتورولا G75 5G

گوشی G75 5G جدیدترین محصول ارائه شده توسط موتورولا از یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی بهره خواهد برد. نمایشگری از نوع IPS LCD که با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی عملکردی قابل قبول دارد. این صفحه نمایش با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت در هر شرایط نوری حتی هنگامی که در زیر تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارید نیز محتوا را با کیفیت قابل قبول مقابل دیدگان شما به اجرا می‌ گذارد. محصول جدید ارائه شده توسط موتورولا مجهز به گواهینامه IP68 شده است. به همین علت مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار قابل قبول خواهد بود.

بدون تردید مهم‌ ترین شاخصه گوشی G75 5G مجهز شدن به پردازنده‌ ای از کوالکام تحت عنوان اسنپدراگون ۶ نسل ۳ خواهد بود. یک پردازنده ۸ هسته‌ ای که ۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتزی را شامل می‌ شود. کاربرانی که قصد خرید گوشی G75 5G را دارند، می‌ توانند نسخه ۸ گیگابایتی را با حافظه رم LPDDR4x و همچنین انتخاب نمایند. این گوشی به صورت پیش فرض دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بوده که می‌ توانید با استفاده از کارت حافظه فضای ذخیره‌ سازی را ارتقا دهید.

 

 

برای بخش دوربین نیز موتورولا یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی را انتخاب کرده است. این دوربین مجهز به لرزشگیر تصویر اپتیکال بوده که می‌ تواند تصاویر را با کیفیت قابل قبول به ثبت برساند. در کنار دوربین اصلی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض را می‌ توان مشاهده نمود. سنسور فلیکر نیز در کنار دو سنسور دیگر قرار دارد. برای ثبت تصاویر سلفی و همچنین انجام تماس‌ های تصویری یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بر روی بخش جلویی دستگاه مشاهده می‌ شود. علاوه بر این در لبه کناری می‌ توان سنسور اثر انگشت را مشاهده نمود.

به صورت پیش فرض گوشی موتورولا G75 5G مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۴ شده است. مطابق ادعای موتورولا این گوشی تا ۶ سال آینده بروزرسانی‌ های امنیتی و تا ۵ سال بروزرسانی سیستم عامل را دریافت خواهد کرد.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بر روی گوشی G75 5G قرار دارد. این باتری را می‌ توان با شارژر سیمی ۳۰ وات شارژ نمود. علاوه بر این گوشی G75 5G از شارژر بی‌ سیم ۱۵ وات نیز پشتیبانی می‌ کند.

قیمت و زمان رونمایی از گوشی موتورولا G75 5G

گوشی G75 5G با کیفیت بسیار بالا و قیمت نسبتا راضی کننده روانه بازار می‌ شود. قیمت گوشی موتورولا G75 5G نیز 379 دلار انتخاب شده است. به طور رسمی در تاریخ ۵ نوامبر مطابق ۱۵ آبان ۱۴۰۳ امکان خرید گوشی موتورولا G75 5G را خواهید داشت. اگر قصد خرید گوشی G75 5G را دارید، می‌ توانید از بین رنگ‌ های سبز آبی و خاکستری انتخاب خود را انجام دهید.

 

ثبت دیدگاه