پروفایل

گوشی آنر ۲۰۰ با پردازنده اسنپدراگون ۴ نسل ۲ رونمایی شد

گوشی آنر ۲۰۰ یک گوشی فوق العاده جذاب برای کاربران مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۴ نسل ۲ شده است. رونمایی از این گوشی نشان داد که با قیمت انتخاب شده می‌ تواند در دسته گوشی‌ های اقتصادی قرار گیرد. کاربرانی که قصد خرید یک گوشی با کیفیت مناسب و مشخصات فنی قابل قبول دارند و قصد ندارند هزینه‌ های زیادی پرداخت کنند، می‌ توانند به سراغ خرید گوشی آنر ۲۰۰ بروند.

نسل جدید محصولات آنر با یک گوشی متفاوت‌ تر نسبت به نسل قبلی با نام آنر ۲۰۰ اسمارت در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. نسبت به گوشی‌ های آنر ۲۰۰، آنر ۲۰۰ پرو و آنر ۲۰۰ لایت این مدل از محصولات تولید شده تحت عنوان مدل اسمارت یک گزینه مقرون به صرفه‌ تر است.

 

 

بررسی مشخصات گوشی آنر ۲۰۰ اسمارت

محصولات تولید شده توسط آنر دارای طراحی جذاب و ویژگی‌ های فنی قابل قبول هستند. مدل جدید محصولات این برند یعنی آنر ۲۰۰ اسمارت مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی شده است. صفحه نمایشی از نوع TFT LCD شده که کیفیت قابل قبولی دارد. این نمایشگر دارای رزولوشن ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل است. صفحه نمایشی که با پشتیبانی از ۱۶.۷ میلیون رنگ می‌ تواند تصاویر را با وضوح قابل قبول به نمایش بگذارد. جالب است بدانید که آنر برای صفحه نمایش این گوشی میان رده خود به سراغ شیشه آلومینوسیلیکات رفته است. به همین علت یک نمایشگر مقاوم پیش روی کاربر قرار می‌ گیرد. از دیگر مشخصات فنی گوشی آنر ۲۰۰ اسمارت می‌ توان به بهره‌ مندی از پردازنده Snapdragon 4 Gen 2 اشاره نمود. یک پردازنده که می‌ تواند برای انجام کارهای روزمره مانند تماشای فیلم، گشت و گذار در رسانه‌ های اجتماعی و وبگردی عملکردی قابل قبول داشته باشد.

گوشی آنر ۲۰۰ اسمارت مجهز به حافظه رم ۸ گیگابایتی شده است. ۴ گیگابایت از این حافظه رم سخت افزاری و ۴ گیگابایت مجازی بوده که در کنار آن می‌ توان از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره برد

بر روی قاب پشتی گوشی آنر ۲۰۰ اسمارت می‌ توانیم ۲ سنسور دوربین را مشاهده نماییم. سنسور اصلی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی می‌ تواند عکس‌ های مناسبی در شرایط نوری مختلف به ثبت برساند. با وجود اینکه این دوربین دارای ویژگی‌ های پیشرفته مانند گوشی‌ های پرچمدار نیست ولی از کیفیت راضی کننده برخوردار است. در کنار دوربین اصلی می‌ توانیم سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق را مشاهده کنیم. این سنسور برای عکس‌ های پرتره به ایجاد افکت پس زمینه تار کمک خواهد کرد. کاربران می‌ توانند با استفاده از این دوربین به ضبط فیلم ۱۰۸۰ پیکسلی بپردازند. برای تماس ویدیویی و ثبت تصاویر سلفی نیز می‌ توانید از دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی استفاده نمایید.

 

 

باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی آنر ۲۰۰ اسمارت

گوشی آنر ۲۰۰ اسمارت مجهز به یک باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعت شده است. این گوشی را می‌ توان با شارژر ۳۵ وات شارژ نمود. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کمک می‌ کند که کاربر مدت زمان کوتاهی برای شارژ مجدد باتری این گوشی منتظر بماند. این گوشی از قابلیت Honor SuperCharge بهره مند شده است..

در کنار این موارد مجهز شدن به شبکه ۵ وای فای و همچنین بهره‌ مندی از قابلیت NFC نیز به جذاب‌ تر شدن این گوشی کمک می‌ کند.

قیمت و خرید گوشی آنر ۲۰۰ اسمارت

قیمت گوشی آنر ۲۰۰ اسمارت ۲۱۹ یورو انتخاب شده است. با توجه به این قیمت می‌ توان آن را در دسته گوشی‌ های اقتصادی قرار داد. اگر قصد خرید گوشی اسمارت را دارید، می‌ توانید از بین رنگ‌ های سبز جنگلی و مشکی نیمه شب انتخاب خود را انجام دهید.

 

ثبت دیدگاه