پروفایل

۵ گوشی ارزان قیمت برای کارمندان

کارمندان هنگامی که در محل کار خود حاضر می‌ شوند نیاز به استفاده از گوشی‌ های گران قیمت نخواهند داشت. در واقع شرایط کاری این دسته از افراد به گونه‌ ای است که زمان کافی برای استفاده از گوشی ندارند. به همین علت لازم نیست که به سراغ خرید گوشی‌ های گران قیمت بروند. خرید بهترین گوشی ارزان قیمت برای کارمندان این امکان را می‌ دهد تا بتوانند بسته به نیاز خود گزینه‌ ای عالی برای انجام کارهای روزمره در اختیار داشته باشند. ما در فروشگاه اینترنتی وال تل به معرفی ۵ گوشی ارزان قیمت و پرطرفدار برای کارمندان پرداخته‌ ایم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A3

یکی از بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت برای کارمندان گوشی شیائومی مدل Redmi A3 است. میان رده‌ ای که در سال ۲۰۲۴ توسط این برند روانه بازار شد. صفحه نمایش نسبتا بزرگ و همچنین استفاده از سخت‌ افزار کاربردی برای ساخت این گوشی سبب شده که یک انتخاب عالی پیش روی کارمندان قرار گیرد. شیائومی این محصول خود را با نمایشگر ۶.۷۱ اینچی در اختیار مصرف کننده قرار می‌ دهد. بر روی این گوشی شیائومی می‌ توانیم پردازنده‌ ای از شرکت مدیاتک و از نوع هلیو G36 مشاهده کنیم. کاربرانی که قصد خرید گوشی شیائومی مدل Redmi A3 را دارند، می‌ توانند از بین نسخه‌ های ۳ گیگابایتی، 4 گیگابایتی و ۶ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهند. از نظر حافظه داخلی این گوشی در نسخه‌ های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. دوربین اصلی گوشی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بوده که برای انجام کارهای روزمره نسبتا مناسب است. در کنار دوربین اصلی یک سنسور 0.08 مگاپیکسلی تشخیص عمق را مشاهده می‌ کنیم. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسل کیفیت دارد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی این گوشی قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A05

گزینه بعدی که می‌ تواند بهترین گوشی ارزان قیمت برای کارمندان باشد، میان رده ارائه شده توسط سامسونگ است. این میان رده در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شد. صفحه نمایش نسبتا بزرگ و با کیفیت این گوشی نیازهای شما را پاسخ می‌ دهد. یک نمایشگر ۶.۷ اینچی بر روی این گوشی قرار دارد. سامسونگ برای این میان رده به سراغ شرکت مدیاتک رفته و ترجیح داده که پردازنده هلیو جی ۸۵ را به کار گیرد. این گوشی با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار شما قرار گرفته است. یک دوربین بسیار با کیفیت ۵۰ مگاپیکسلی بر روی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A05 قرار دارد. این سنسور برای یک میان رده اقتصادی انتخابی عالی است. در کنار دوربین اصلی دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز قرار گرفته تا بتوانید تصاویری مطابق با سلیقه خود به ثبت برسانید. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد. با شارژر ۲۵ وات می‌ توانید باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی را شارژ کنید.

گوشی موبایل نوکیا مدل G21

یکی دیگر از بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت برای کارمندان میان رده ارائه شده توسط شرکت محبوب نوکیا به شمار می‌ رود. گوشی موبایل نوکیا مدل G21 که در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شده است با صفحه نمایش نسبتا با کیفیت و با پردازنده ای کار راه انداز در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. نوکیا این محصول خود را با نمایشگری از نوع IPS LCD در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. یک گوشی نوکیا با سه سنسور دوربین که می‌ تواند برای انجام کارهای روزمره انتخابی عالی باشد. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۲ مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق را بر روی قاب پشتی این گوشی شاهد هستیم. نوکیا برای این گوشی یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی انتخاب کرده است. با شارژر سریع ۱۸ وات می‌ توانید باتری ۵050 میلی آمپر ساعتی این گوشی را شارژ کنید.

گوشی موبایل نوکیا مدل C30

یکی دیگر از میان رده‌ های توسط نوکیا که می‌ تواند بهترین گوشی ارزان قیمت برای کارمندان باشد، موبایل نوکیا مدل C30 است. این میان رده با صفحه نمایش بسیار بزرگ و با یک پردازنده میان رده در اختیار شما قرار می‌ گیرد. صفحه نمایش این گوشی ۶.۸۲ اینچ بوده که می‌ تواند در دسته فبلت‌ ها قرار گیرد. از جمله ویژگی‌ های دیگر این گوشی می‌ توان به بهره‌ مندی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اشاره نمود. دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است. دوربین سلفی گوشی موبایل نوکیا مدل C30 نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بوده که برای تماس‌ های تصویری عملکردی قابل قبول دارد. از جمله نقطه قوت گوشی موبایل نوکیا مدل C30 را می‌ توان باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نام برد.

گوشی سامسونگ گلکسی A05s

آخرین گوشی که ما در دسته بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت برای کاربران قرار داده‌ ایم، میان رده‌ ای عالی از سامسونگ است. این گوشی با صفحه نمایش با کیفیت، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. یک نمایشگر ۶.۷ اینچی بر روی این گوشی شاهد هستیم. سامسونگ برای این گوشی خود سراغ کوالکام رفته و پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ را بر روی آن قرار داده است. از جمله ویژگی‌ های دیگر این گوشی می‌ توان به بهره‌ مندی از سیستم عامل اندروید ۱۳ به صورت پایه اشاره نمود. بدون تردید دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی سامسونگ را می‌ توان یک نقره قوت برای آن به شمار برد. در کنار دوربین اصلی ۲ سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق را مشاهده می‌ کنیم. کاربران می‌ توانند یک گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و با شارژر ۲۵ وات در اختیار داشته باشند. یادآور می‌ شویم حافظه رم این گوشی ۶ گیگابایتی بوده که در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی می‌ تواند انتخابی عالی برای کاربران باشد.

سخن پایانی

انتخاب و خرید بهترین گوشی ارزان قیمت برای کارمندان با توجه به اینکه نیاز به خرید گوشی‌ های گران قیمت ندارند، می‌ تواند چالش برانگیز باشد. امروزه برندهای مختلف انواع گوشی میان رده را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌ دهند. اگر قصد خرید بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت را دارید، می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی وال تل بهره ببرید.

 

ثبت دیدگاه