پروفایل

گلکسی واچ اولترا با قدرت بالا از راه رسید

گلکسی واچ اولترا یکی از گزینه هایی بود که سامسونگ در مراسم رونمایی از جدیدترین محصولات خود آن را به نمایش گذاشت. یک ساعت هوشمند قدرتمند با فریم تیتانیومی که در کنار گوشی‌ های تاشو و همچنین گلکسی رینگ معرفی شد. بنابر ادعای سامسونگ محصول جدید ارائه شده توسط این برند با واچ فیس‌ های اختصاصی برای شب در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. علاوه بر این سامسونگ تلاش کرده که عمر باتری این ساعت هوشمند را نیز به خوبی افزایش دهد. کاربرانی که قصد خرید گلکسی واچ اولترا را دارند، در سایز ۴۷ میلیمتری می‌ توانند از بین رنگ‌ های نقره‌ ای، سفید و خاکستری گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مشخصات فنی گلکسی واچ اولترا

هفته قبل سامسونگ در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود یک ساعت هوشمند را نیز در معرض دید کاربران قرار داد. گلکسی واچ اولترا یک ساعت هوشمند با فریم تیتانیومی است. سامسونگ برای قسمت پشتی این ساعت هوشمند به سراغ متریال سرامیک و شیشه سافایر رفته تا محصولی متفاوت را در اختیار کاربران بگذارد. این ساعت هوشمند ۴۷ میلیمتری با کیفیت ساخت بالا مقاومت ایده آلی در برابر گرد و غبار و آب دارد. به لطف بهره‌ گیری از گواهی IP68، گلکسی واچ اولترا تا عمق یک متری آب می‌ تواند ۳۰ دقیقه دوام داشته باشد. علاوه بر این بهره‌ گیری از استانداردهای روز جهان برای تولید گلکسی واچ اولترا سبب شده است که تا فشار ۱۰ اتمسفری و عمق ۱۰۰ متری آب این ساعت هوشمند مقاومت ایده آلی از خود به اجرا بگذارد. ساعت هوشمند ارائه شده توسط سامسونگ دارای استاندارد نظامی نیز است.

بر روی ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا می‌ توانیم یک صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت سوپر امولد را مشاهده نماییم. این صفحه نمایش ۱.۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل از کیفیت فوق العاده‌ ای برخوردار است. نمایشگری با تراکم پیکسلی ۴۵۲ پیکسل بر اینچ و با بهره‌ گیری از قابلیت Always On Display که با ۳۰۰۰ نیت حداکثر روشنایی در هر شرایط نوری می‌ تواند محتوا را با کیفیت ایده‌ آل در مقابل دیدگان شما بگذارد.

از جمله پیشرفت‌ های دیگر گلکسی واچ اولترا می‌ توان به بهره‌ گیری از سیستم عامل Wear OS 5 اشاره نمود. این ساعت هوشمند با یک پردازنده سه نانومتری اختصاصی تحت عنوان اگزینوس W1000 در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. سامسونگ برای این ساعت هوشمند خود حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را انتخاب کرده است. علاوه بر این حافظه رم این ساعت هوشمند نیز ۲ گیگابایت بوده که می‌ تواند نشان از قدرت بالای این محصول دهد.

از دیگر مشخصات فنی گلکسی واچ اولترا می‌ توان به بهره‌ گیری از باتری ۵۹۰ میلی آمپر ساعتی اشاره نمود. این باتری در حالت استندبای تا ۱۰۰ ساعت توان لازم را خواهد داشت.

از جمله ویژگی‌ ها و امکانات گلکسی واچ اولترا می‌ توان بهره‌ مندی از حسگر اپتیکال ضربان قلب اشاره نمود. ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون را نیز دارد.

پشتیبانی از حالت‌ های ورزشی مختلف، نمایش روز و ساعت اندازه‌ گیری سطح اکسیژن خون، پایش ضربان قلب، گام شمار، الکتروکاردیوگرام قلب، پایش وضعیت خواب، شخصی‌ سازی واچ فیس، پایش سلامت بانوان و همچنین نمایش وضعیت آب و هوا در کنار پشتیبانی از Galaxy AI ویژگی‌ های دیگر ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا هستند که می توان آن ها را نام برد.

قیمت و زمان عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا

قیمت گلکسی واچ اولترا احتمالا در محدوده ۶۵۰ دلار انتخاب شود. کاربران می‌ توانند از بین رنگ‌ های خاکستری، سفید و نقره‌ ای بسته به سلیقه‌ ای که دارند انتخاب خود را انجام دهند. این ساعت هوشمند در تاریخ ۲۴ ژوئیه معادل ۳ مرداد ماه سال ۱۴۰۳ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

ثبت دیدگاه