پروفایل

گلکسی Z Fold 6 چه مشخصاتی دارد؟ رونمایی از جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ

چند روز پیش سامسونگ طی مراسمی از جدیدترین گوشی تاشوی خود رونمایی کرد. با توجه به اینکه در چند سال گذشته بازار گوشی‌ های تاشو دچار تغییرات بسیار زیادی شده و برندهای مختلف تلاش می‌ کنند که وارد رقابت با سامسونگ شوند، این برند محبوب کره‌ ای نیز جلوتر از سایر رقبا در حال حرکت بوده و محصولات خود را با بروزرسانی‌ های عالی روانه بازار می‌ کند. نسل جدید گوشی‌ های تاشو سامسونگ با نام گلکسی Z Fold 6 و گلکسی Z Flip 6 محصولاتی با بهبودهای جزئی بوده که می‌ توانند نظر کاربران را به خوبی به خود جلب نمایند. گوشی گلکسی زد فولد ۶ را تا سال ۲۰۲۴ می‌ توان گران‌ ترین و بهترین گوشی تاشوی سامسونگ نام برد.

مشخصات فنی گلکسی زد فولد ۶

بررسی مشخصات فنی گوشی گلکسی زد فولد ۶ به عنوان جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ نشان می‌ دهد که این گوشی با لبه‌ های تخت نسبت به نسل قبلی روانه بازار می‌ شود. این مدل طراحی برای کناره‌ های گلکسی زد فولد ۶ سبب شده که حس و حال مدرن‌ تر و جذاب‌ تری را کاربران هنگام در دست گرفتن آن داشته باشند. این گوشی نسبت به نسل قبلی گوشی‌ های تاشوی سامسونگ گوشی ۱۴ گرم سبک‌ تر است. مقاومت این گوشی در برابر گرد و خاک نیز عالی بوده و یک گوشی با فریم و لولای آلومینیومی در اختیار خواهید داشت.

سامسونگ تلاش کرده که نقطه ضعف‌ های صفحه نمایش نسل قبلی یعنی گلکسی زد فولد ۵ را برطرف کند. سازنده کره‌ ای ترجیح داد که نسبت نمایشگر به بدنه را بهبود داده و از نظر اندازه گوشی با ابعاد بزرگتر در اختیار کاربران قرار دهد. صفحه نمایشی از نوع سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و با حداکثر روشنایی بی‌ نظیر که تمام نیازهای شما را پاسخ می‌ دهد.

از نظر سخت‌ افزاری نیز مطابق انتظار یک گوشی قدرتمند با عملکرد عالی در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. سامسونگ برای این گوشی به سراغ پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رفته است. ترکیب این پردازنده با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی سبب شده که یک گوشی قدرتمند در اختیار کاربران قرار گیرد. یادآور می‌ شویم که کاربران می‌ توانند از بین نسخه‌ های ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی انتخاب خود را انجام دهند.

دوربین گوشی گلکسی زد فولد ۶ نیز به لطف بهره‌ مندی از پردازنده توانمند عملکردی عالی دارد. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی تصاویری با کیفیت قابل قبول می‌ توانند ثبت کنند.

دوربین سلفی گوشی گلکسی زد فولد ۶ در حالت بسته ۱۰ مگاپیکسلی بوده و هنگام باز کردن سنسور دوربین ۴ مگاپیکسلی در اختیار شما قرار می‌ گیرد. باتری گوشی گلکسی زد فولد ۶ نیز یک باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت است. این گوشی از شارژر سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌ کند.

قیمت گوشی گلکسی زد فولد ۶ و زمان عرضه

سامسونگ برای مدل پایه گوشی گلکسی زد فولد ۶ ترجیح داده که قیمت ۱۸۹۹ دلار را انتخاب نماید. بسته به میزان حافظه داخلی قیمت نسخه‌ های دیگر این گوشی تاشو مشخص می‌ شود. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، تا چند روز آینده این گوشی از سامسونگ وارد بازار جهان خواهد شد.

 

ثبت دیدگاه