پروفایل

رونمایی سامسونگ از محصولات جدید در Galaxy Unpacked 2024

مراسم Galaxy Unpacked در سال ۲۰۲۴ توسط سامسونگ برگزار شد. چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ سامسونگ جدیدترین محصولات خود را در پاریس رونمایی کرد. این مراسم از سامسونگ مختص به معرفی محصولاتی مانند گوشی‌ های گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ بود. کاربران هر ساله علاقه مند به مشاهده مراسم Galaxy Unpacked به صورت زنده هستند. امسال نیز سامسونگ تصمیم گرفت که این مراسم را به صورت آنلاین برای کاربران در نقاط مختلف جهان پخش کند.

در رونمایی از گوشی‌ های جدید مشخص شد که از نظر طراحی کاربران می‌ توانند با گوشی‌ هایی با تغییرات زیاد مواجه باشند. علاوه بر این سامسونگ در مراسم خود از محصولات دیگر مانند ساعت‌ های هوشمند و همچنین هدفون ها نیز رونمایی کرد.

محصولات سامسونگ در Galaxy Unpacked

همانگونه که بیان کردیم در مراسم Galaxy Unpacked در سلام 2024 سامسونگ دو گوشی جدید خود را در معرض دید کاربران قرار داد. گوشی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ از جمله محصولاتی به شمار رفتند که استقبال بالایی از آن ها در این مراسم صورت گرفت. طراحی و ساخت گوشی گلکسی زد فولد ۶ به گونه‌ ای صورت گرفته که می‌ توان لبه‌ های تخت آن را یک تغییر جذاب نام برد. در این مراسم مشخص شد که از نظر کیفیت دوربین، محصول ارائه شده توسط سامسونگ مشابه نسل قبلی است.

در طرف دیگر گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ قرار گرفته که با تغییرات زیادی نسبت به نسل قبلی روانه بازار می‌ شود. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ را می‌ توانیم بر روی این گوشی مشاهده نماییم. هر دو میان رده از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌ برند.

در کنار گوشی‌ های معرفی شده سامسونگ تصمیم گرفت که به معرفی گلکسی واچ ۷ نیز بپردازد. امسال سامسونگ تصمیم گرفت که در این مراسم یک ساعت هوشمند جدید را نیز در اختیار کاربران قرار دهد. سامسونگ تصمیم گرفت که ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا را نیز از این نسل رونمایی کند. از نظر طراحی، این ساعت هوشمند تفاوت زیادی با نسخه معمولی دارد.

سامسونگ در مراسم Galaxy Unpacked علاوه بر موارد بیان شده به معرفی هدفون جدید خود تحت عنوان گلکسی بادز 3 نیز پرداخت. این هدفون با طراحی لوبیا شکل برای کاربران جذابیت زیادی دارد. طراحی نسل جدید هدفون‌ های سامسونگ به گونه‌ ای صورت گرفته که می‌ توان الگوبرداری از ایرپادهای اپل را بر روی آن ها مشاهده نمود. گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو از جمله محصولاتی هستند که در آینده نزدیک و پس از رونمایی انجام گرفته در اختیار کاربران قرار می‌ گیرند.

یکی از جذابیت‌ های مراسم Galaxy Unpacked رونمایی از اولین حلقه هوشمند این شرکت بزرگ بود. سامسونگ ۱ جایگزین عالی برای ساعت‌ های هوشمند را در این مراسم رونمایی کرد. این شرکت با معرفی گلکسی رینگ نشان داد که قصد دارد تغییراتی را اعمال کرده و محصولاتی جدید در اختیار کاربران بگذارد.

 

ثبت دیدگاه