پروفایل

اچ تی سی با یک میان رده جدید و متفاوت وارد بازار گوشی‌ های هوشمند می‌ شود

به نظر می‌ رسد که یک میان‌ رده جدید توسط htc در تابستان همین امسال معرفی شود. بنابر خبرهای منتشر شده، این برند به دنبال آن است که یک میان‌ رده عالی با پردازنده ای قدرتمند روانه بازار کند. به احتمال فراوان و طبق شنیده‌ ها این میان رده با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تقریبا یک سال از معرفی آخرین گوشی میان رده HTC می‌ گذرد. با این حال بر اساس اطلاعاتی به دست آمده است این میان رده با یک حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و همچنین پردازنده توانمند می‌ تواند برای حتی گیمرها انتخابی عالی باشد. اگر چه HTC چند سالی است که در زمینه تولید گوشی‌ های هوشمند پرچمدار فعالیت نداشته ولی این برند تایوانی به خوبی توانسته گوشی‌ های میان رده خاص و متفاوت را در اختیار کاربران بگذارد.

مشخصات فنی میان رده جدید HTC

با توجه به خبرها به احتمال فراوان گوشی جدید htc دارای پردازنده ۸ هسته‌ ای باشد. این پردازنده با توجه به نام رمز و پیکربندی هسته 4+3+1 همان چیزی است که کاربران از یک میان رده انتظار دارند. پردازنده Snapdragon 7 Gen 3 بازی‌ های روز را می‌ تواند به خوبی پردازش نماید. اطلاعات دیگری به دست آمده که این گوشی با پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۲۰ در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد.

پیکربندی هسته‌ های این پردازنده را نیز می‌ توان مورد بررسی قرار داد. یک هسته اصلی به احتمال فراوان با فرکانس ۲.۶۳ گیگاهرتز بر روی این گوشی کار پردازش داده‌ های سنگین را بر عهده می‌ گیرد. علاوه بر این ۳ هسته دیگر این پردازنده دارای ظرفیت ۲.۴ گیگاهرتزی خواهند بود. ۴ هسته اقتصادی و بهینه نیز دارای فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی بوده که مجموع این ۸ هسته را تشکیل می‌ دهند. با بررسی پردازنده قرار گرفته شده بر روی میان رده HTC متوجه می‌ شویم که عملکردی عالی برای اجرای بازی‌ های روز و سنگین دارد. لیست گیگ بنچ را که مرور می‌ کنیم، متوجه می‌ شویم که بر روی میان رده جدید برند htc حافظه رم ۱۲ گیگابایتی قرار گرفته است. قاعدتا این برند نیز به مانند رقبای خود میان رده جدید را با پیکربندی های دیگر از نظر حافظه رم در اختیار شما قرار خواهد داد. به احتمال فراوان این گوشی به صورت پیش فرض از اندروید ۱۴ پشتیبانی می‌ کند. هنوز اطلاعات خاصی در خصوص دوربین گوشی میان رده جدید htc انتشار داده نشده است. به احتمال فراوان در خرداد ماه یا تیر ماه این شرکت میان رده جدید خود را رسما معرفی کند.

 

ثبت دیدگاه