Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home/whalet/domains/whaletel.com/public_html/index.php on line 3
بهترین گوشی های بازار تا 15 میلیون
پروفایل

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان

خرید بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان یعنی استفاده از یک میان رده که دارای عملکردی مناسب در زمینه اجرای بازی‌ ها و عکاسی است. با توجه به رقابتی که در بازار گوشی‌ های هوشمند به وجود آمده است و برندهای مختلف تلاش می‌ کنند میان رده‌ های خود را با قیمت منطقی در اختیار کاربران بگذارند، انتخاب بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان یکی از دغدغه‌ های کاربرانی است که قصد دارند این مقدار هزینه برای خرید گوشی پرداخت نمایند. قیمت گوشی‌ های موبایل بسته به نوع برند، مشخصات سخت افزاری، کیفیت دوربین، طراحی و همچنین کیفیت نمایشگر متفاوت است. در این میان دو شرکت سامسونگ و شیائومی تلاش کرده‌ اند که بازار کار را در دست گرفته و گوشی‌ هایی با تنوع گسترده در اختیار کاربران بگذارند. در حال حاضر می‌ توان گفت که این دو برند به عنوان محبوب‌ ترین برنده‌ها در کشور ما شناخته می‌ شوند. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین گوشی‌ ها تا ۱۵ میلیون تومان بپردازیم.

معرفی بهترین گوشی‌ ها تا ۱۵ میلیون تومان

ما در مجله فروشگاه اینترنتی وال تل تلاش کرده‌ ایم که در این مقاله به معرفی بهترین گوشی‌ های تا ۱۵ میلیون تومان بپردازیم. یک راهنمای کامل برای شما بیان می‌ کنیم تا در این رده قیمتی بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34

اگر قصد خرید بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان را دارید و به دنبال انتخاب گزینه‌ ای با قیمت مناسب هستيد، توصیه ما به شما بررسی سامسونگ مدل Galaxy A34 است. میان رده‌ ای که توسط سامسونگ در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شد. این گوشی علیرغم قیمت مناسبی که دارد، مجهز به یک نمایشگر SUPER AMOLED شده است. نمایشگر ۶.۶ اینچی که به لطف بهره‌ گیری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هنگام انجام بازی‌ ها به هیچ عنوان دچار لگ و کندی نمی‌ شود. سامسونگ از یک پردازنده نسبتا توانمند بر روی این گوشی نیز استفاده کرده تا کاربران بتوانند برای انجام بازی‌ ها نیز روی قابلیت‌ های آن حساب ویژه‌ ای باز کنند. پردازنده ای از شرکت مدیاتک تحت عنوان دیمنسیتی ۱۰۸۰ که دارای ۸ هسته بوده و با دو هسته توانمند کار پردازش نرم‌ افزارهای سنگین و بازی‌ های محبوب را به خوبی انجام می‌ دهد. برای خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A34 می‌ توانید از بین نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهید. از نظر حافظه داخلی این گوشی در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی قرار گرفته که کیفیت بسیار بالایی در عکاسی و فیلمبرداری دارد. دوربین قرار گرفته شده بر روی این گوشی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید نیز در کنار سنسور اصلی مشاهده می‌ کنیم. اگر علاقه مند به عکاسی از فاصله نزدیک هستید، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی این گوشی کیفیت بالایی برای انجام این کار دارد. دوربین سلفی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A34 نیز ۱۳ مگاپیکسلی است. یکی از ویژگی‌ های شاخص این گوشی که خرید آن را جذاب می‌ کند، امکان فیلمبرداری 4K هم با دوربین اصلی و هم با دوربین سلفی به شمار می‌ رود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت این گوشی را می‌ توان با شارژر ۲۵ وات شارژ نمود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54

گزینه بعدی که در لیست بهترین گوشی‌ ها تا ۱۵ میلیون تومان قرار می‌ گیرد، گوشی سامسونگ مدل Galaxy A54 است. میان رده‌ ای که در برخی از فاکتورها می‌ تواند به رقابت با گوشی‌ های پرچمدار بپردازد. یک طراحی کاربر پسند را سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است. بر روی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A54 یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد را مشاهده می‌ کنیم. نمایشگری ۱۲۰ هرتزی با تراکم پیکسلی و رزولوشن عالی که در حین انجام بازی‌ ها به خوبی عمل می‌ کند. سامسونگ یک پردازنده اختصاصی را برای این گوشی انتخاب کرده است. پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ تراشه‌ ای ۵ نانومتری بوده و با ۸ هسته قادر به پردازش بازی‌ های سنگین خواهد بود. کاربرانی که قصد خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A54 را دارند، می‌ توانند از بین نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهند. از نظر حافظه داخلی نیز دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی پیش و روی شما قرار گرفته است.

دوربین گوشی سامسونگ مدل Galaxy A54 عملکردی بی‌ نظیر دارد. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی مشاهده می‌ کنیم که عملکردی در حد گوشی‌ های گران قیمت دارد. در کنار دوربین اصلی می‌ توانیم دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید را مشاهده کنیم. این سنسور به حدی با کیفیت است که در فضای باز تصاویری خارق العاده می‌ تواند به ثبت برساند. سومین دوربین قرار گرفته شده بر روی قاب پشتی این گوشی نیز دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو است. یکی از ویژگی‌ های بارز گوشی سامسونگ مدل Galaxy A54 که آن را در لیست بهترین گوشی‌ ها تا ۱۵ میلیون تومان نمایان می‌ کند، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن به شمار می‌ رود. یک دوربین سلفی بی‌ نظیر که توان رقابت با گوشی‌ های گران قیمت را از این منظر دارد. هم با دوربین اصلی و هم با دوربین سلفی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A54 می‌ت وانید به فیلمبرداری 4K بپردازید. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی این گوشی قرار گرفته که با شارژر ۲۵ وات می‌ توان آن را شارژ نمود.

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus

بدون تردید یکی از بهترین گوشی‌ ها تا ۱۵ میلیون تومان از نظر دوربین، گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus است. میان رده‌ ای بی‌ نظیر با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی که هر حریفی را به چالش دعوت می‌ کند. شیائومی این گوشی خود را با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED روانه بازار کرده است. نمایشگری ۱۲۰ هرتزی که از قوی‌ ترین استانداردها بهره می‌ گیرد. پردازنده Dimensity 1080 از شرکت مدیاتک را می‌ توانیم بر روی این گوشی شیائومی مشاهده کنیم. پردازنده‌ ای ۸ هسته‌ ای که در بین هسته‌ های آن دو هسته توانمند ۲.۶ گیگاهرتزی قرار گرفته است. اگر قصد خرید گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus را دارید، می‌ توانید از بین نسخه‌ های ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهید. از نظر حافظه داخلی این گوشی در یک نسخه و با حافظه ۲۵۰ گیگابایتی در بازار عرضه می‌ شود.

به سراغ جذاب‌ ترین بخش این گوشی می‌ رویم. جایی که یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی قرار گرفته است. این دوربین مجهز به فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال تصویر بوده و با گشودگی دریچه دیافراگم عالی حتی در نور کم نیز تصاویری با کیفیت بالا می‌ تواند ثبت کند. در کنار دوربین اصلی می‌ توانیم سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید را مشاهده نماییم. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز بر روی قاب پشتی این گوشی قرار گرفته است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus تصاویری راضی کننده ثبت می‌ کند. با دوربین اصلی این گوشی می‌ توان به فیلمبرداری 4K پرداخت. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus قرار گرفته است. جذاب‌ ترین بخش این گوشی پس از دوربین 200 مگاپیکسلی به شارژر ۱۲۰ وات آن برمی‌گردد. این شارژر در کمتر از ۲۰ دقیقه می‌ تواند شارژ باتری گوشی را از 0 درصد به ۱۰۰ درصد برساند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A35

اگر قصد خرید بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان را دارید و به دنبال خرید جدیدترین گوشی سامسونگ هستید، می‌ توانید به سراغ سامسونگ مدل Galaxy A35 بروید. میان رده‌ ای که در سال ۲۰۲۴ و بر پایه اندروید ۱۴ توسط این برند روانه بازار شده است. استفاده از بدنه مقاوم و بکارگیری محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس نشان می‌ دهد که این برند تمام جوانب را برای فروش یک گوشی میان رده عالی ترجیح داده در نظر گیرد.

یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع سوپر امولد بر روی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A35 مشاهده می‌ کنیم. نمایشگری ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن و تراکم پیکسلی عالی که مجهز به قابلیت Always On Display شده است. پردازنده قرار گرفته شده بر روی این گوشی نیز تراشه‌ ای اختصاصی از سامسونگ تحت عنوان اگزینوس ۱۳۸۰ بوده که با ۸ هسته قادر به پردازش بازی‌ های محبوب خواهد بود. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A35 را دارید، می‌ توانید از بین نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهید. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته شده بر روی قاب پشتی این گوشی عملکردی عالی دارد. این دوربین مجهز به قابلیت‌ هایی مانند فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال تصویر است. به همین علت هنگام عکاسی با استفاده از این دوربین متوجه وضوح بالای تصاویر ثبت شده خواهید شد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید نیز بر روی قاب پشتی این گوشی قرار دارد. در کنار این سنسورها می‌ توانیم دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو را نیز مشاهده نماییم. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A35 نیز در حد یک میان رده با کیفیت می‌ تواند عمل کند. هم با دوربین اصلی و هم با دوربین سلفی امکان ضبط فیلم با رزولوشن 4K را خواهید داشت. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت قرار گرفته شده بر روی این گوشی را با شارژر ۲۵ وات می‌ توان شارژ کرد. این گوشی دارای اسپیکر استریو دوگانه بوده و از این نظر نیز می‌ تواند کیفیت بالای خود را نشان دهد.

گوشی موبایل آنر مدل X9a

آخرین گزینه که در لیست بهترین گوشی‌ ها تا ۱۵ میلیون تومان می‌ تواند قرار گیرد، میان رده ارائه شده توسط آنر است. یک گوشی با طراحی متفاوت و با صفحه نمایش ضد ضربه که برای کاربران خاص پسند می‌ تواند انتخابی بی‌ نظیر باشد. این گوشی در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شده است. یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد بر روی گوشی آنر مدل X9a مشاهده می‌ کنیم. نمایشگری ۱۲۰ هرتزی که در حین انجام بازی ها به خوبی می‌ تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. پردازنده‌ ای که برای این گوشی انتخاب شده نیز عملکردی عالی دارد. تراشه ای از شرکت کوالکام تحت عنوان Snapdragon 695 5G که با ۸ هسته قادر به پردازش بازی‌ های محبوب نیز است. اگر قصد خرید گوشی آنر مدل X9a را دارید، نسخه ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی پیش روی شما قرار دارد. بر روی قاب پشتی این گوشی آنر یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی را مشاهده می‌ کنیم. دوربینی که در نور روز می‌ تواند عملکردی راضی کننده داشته باشد. سنسور اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز بر روی قاب پشتی این گوشی قرار گرفته اند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت این گوشی به لطف تراشه توانمندی که دارد، می‌ تواند تا بیش از یک روز توان مورد نیاز گوشی را تامین کند. با شارژر ۴۰ وات می‌ توان باتری این گوشی را شارژ نمود.

سخن پایانی

خرید بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان یعنی یک میان‌ رده که از عملکردی قابل قبول برخوردار است. گوشی‌ هایی که در این بازه قیمتی روانه بازار می‌ شوند معمولا در زمینه عکاسی و انجام بازی حرف‌ های زیادی برای گفتن دارند. اگر قصد خرید بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان را دارید، می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی وال تل بهره ببرید.

 

ثبت دیدگاه