Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home/whalet/domains/whaletel.com/public_html/index.php on line 3
بهترین بازی های اندرویدی در سال 2024
پروفایل

معرفی محبوب‌ ترین و بهترین بازی‌ های اندروید

بهترین بازی‌ های اندروید کدامند؟ این سوال بخش زیادی از کاربرانی است که قصد دارند با استفاده از گوشی‌ های هوشمند خود به انجام بازی‌ های محبوب بپردازند. انجام یک بازی هیجان انگیز و جذاب می‌ تواند شما را از دنیای پر استرس امروزی هرچند برای لحظاتی هم که شده دور نگه دارد. به مانند تماشای فیلم و کتاب خواندن، انجام سرگرمی و بازی‌ های موبایلی شما را یاری می‌ کند تا لحظاتی هیجان انگیز را بتوانید تجربه کنید. در چند سال اخیر به لطف عرضه گوشی‌ های هوشمند توانمند، بسیاری از گیمرها قادر هستند بازی‌ های موبایلی را با گرافیک فوق العاده در هر زمان و مکانی انجام دهند. پیشرفت روزافزون بازی‌ های موبایلی سبب شده است که در صنعت گیم با رشد افسارگسیخته‌ ای مواجه شویم. به همین علت امروزه انواع بازی‌ های اندرویدی به صورت روزانه انتشار داده می‌ شوند. ما در این مطلب تلاش کرده‌ ایم به معرفی بهترین بازی‌ های اندروید و محبوب‌ ترین گزینه‌ هایی که توسط کاربران انتخاب شده‌ اند، بپردازیم.

بهترین بازی‌ های ماشینی اندروید

بدون تردید بازی‌ های ماشین اندروید را می‌ توان از جمله محبوب‌ ترین بازی‌ های موبایل در نظر گرفت. چندین بازی وجود دارند که می‌ توانند در لیست بهترین بازی‌ های ماشینی اندروید قرار گیرند.

بازی Asphalt 9

هنگامی که صحبت از بهترین بازی اندروید می‌ شود و قصد انتخاب یک بازی ماشینی را داریم، بدون تردید یکی از نخستین نام‌ هایی که به ذهن می‌ رسد بازی آسفالت ۹ است. کمپانی گیم لافت توانسته است یکی از بهترین بازی‌ های ریسینگ اندروید را در اختیار کاربران و علاق مندان به بازی‌ های موبایلی بگذارد. این بازی با گرافیک فوق العاده و گیم مود‌های جذاب در کنار پرفورمنس مناسب توانسته است برای سال‌ های متمادی نظر مخاطبان و گیمرها را به خود جلب کند. حمایت عالی گیم لافت از این بازی نیز سبب شده تا موفقیت دوچندانی داشته باشد. این بازی با حجم بالا در سبک مسابقه‌ ای ارائه می‌ شود.

بازی Need For Speed

یکی دیگر از بهترین بازی‌ های ماشینی اندروید بازی Need For Speed است. با وجود اینکه نسخه‌ های جدید این بازی دیگر مانند نسل اول برای گیمرها جذابیت ندارند ولی یک نسخه تحت عنوان Most Wanted ارائه شده که از جذابیت نسبتا بالایی برخوردار است. این بازی با گرافیک چشم نواز و با بهره‌ مندی از گیم پلی درگیر کننده می‌ تواند تا ساعت‌ های زیادی شما را سرگرم کند. کاربر می‌ تواند برای انجام این بازی از بین ماشین‌ های متنوع انتخاب خود را انجام دهد. در این میان نباید از قابلیت شخصی سازی ماشین‌ های موجود در بازی Need For Speed به سادگی گذر کرد. بازی Need For Speed توسط الکترونیک آرتس ارائه شده و با حجم مناسب می‌ تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بازی GRID Autosport

در لیست بهترین بازی‌ های ماشینی اندروید می‌ توانیم نام GRID Autosport را نیز بگذاریم. این بازی که از دسته بازی‌ های کنسول پلی استیشن ۳ نیز به شمار می‌ رود، می‌ تواند تا ساعت‌ های زیادی شما را سرگرم کند. بدون تردید کیفیتی که این بازی دارد را بر روی کمتر بازی موبایلی می‌ توان مشاهده کرد. اگر به دنبال استفاده و انجام یکی از بهترین بازی‌ های ریسینگ شبیه ساز اندروید هستید، توصیه ما به شما انجام بازی GRID Autosport است. این بازی با حجم یک گیگابایت و در سبک مسابقه‌ ای می‌ تواند جذابیت بالایی برای علاقه مندان به سرعت داشته باشد.

بازی Real Racing 3

یکی دیگر از بهترین بازی‌ های اندروید و از جمله بازی‌ های کلاسیک ریسینگ بازی Real Racing 3 است. کیفیت بالای این بازی به شکلی است که همواره آن را به عنوان عضو ثابت لیست بازی‌ های محبوب اندروید باید قرار دهیم. این بازی با گرافیک چشم نواز دارای قابلیت های زیادی بوده که برای علاقه‌ مندان به این سبک چالش‌ های مختلفی را به همراه دارد. اگر از جمله علاقه مندان به انجام بازی‌ های ماشینی بر روی موبایل خود هستید، به هیچ عنوان بازی Real Racing 3 را نباید از دست بدهید. با وجود کیفیت و گرافیک فوق العاده‌ ای که این بازی دارد دارای حجم مناسبی است.

بازی Beach Buggy Racing 2

چند سالیست که بازی‌ های ریسینگ آرکید _ کلاسیک موبایلی توانسته‌ اند جای خود را بین گیمرها پیدا کنند. یکی از بازی‌ هایی که به خوبی توانسته خود را بین گیمرها جای دهد، بازی Beach Buggy Racing 2 است. ویژگی‌ های مختلفی سبب شده‌ اند که بازی Beach Buggy Racing 2 خود را نسبت به سایر بازی‌ های ماشینی متمایز کند. از جمله این ویژگی‌ ها می‌ توان به گیم پلی سریع و کلاسیک بازی اشاره نمود. این بازی به گونه‌ ای طراحی شده که شما را به یاد بازی ماشینی نینتندو خواهد انداخت. دلایل دیگری وجود دارند که سبب شده‌ اند ما بازی Beach Buggy Racing 2 را در لیست بهترین بازی‌ های ماشینی اندروید بگذاریم. گرافیک کارتونی، دارا بودن بخش آنلاین و گیم مودهای مختلف را می‌ توان مواردی دانست که محبوبیت این بازی را افزایش داده‌ اند. این بازی انبوهی از قابلیت‌ های فانتزی مختلف را در اختیار کاربر می‌ گذارد.

 

بهترین بازی‌ های اندروید در سبک استراتژیک

بهترین بازی‌ های استراتژیک اندروید نیز در چند سال اخیر به شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفته‌ اند. بازی‌ های مختلفی وجود دارند که می‌ توانند در این لیست قرار گیرند. با این حال بدون شک لیست زیر بهترین گزینه‌ ها در این بین خواهند بود.

بازی Clash Of Clans

حدود ۱۰ سال قبل بود که بازی Clash Of Clans توانست خود را به عنوان محبوب‌ ترین بازی معرفی کند. از بدو انتشار تا به امروز همچنان این بازی مورد توجه گیمرها قرار داشته است. یکی از بهترین بازی‌ های استراتژی تاریخ که با گیم پلی جذاب می‌ تواند به عنوان بازی اعتقادآور قرن شناخته شود. اگر از جمله گیمرهای حرفه‌ ای هستید، بدون تردید انجام این بازی می‌ تواند برای شما جذابیت زیادی داشته باشد. این بازی توسط شرکت Supercell ارائه شده و با حجم نسبتا مناسب می‌ تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بازی Company Of Heroes

یکی دیگر از محبوب‌ ترین و بهترین بازی‌های اندرویدی در سبک استراتژیک، بازی Company Of Heroes است. طرفداران سبک استراتژی لحظه‌ ای به خوبی با جذابیت این بازی آشنایی دارند. تاکنون برای کامپیوتر نیز ۳ قسمت از این بازی منتشر شده است. اخیرا برای سیستم عامل اندروید نیز این بازی انتشار داده شده تا کاربران و گیمرها در هر نقطه‌ ای بتوانند مشغول به انجام بازی شوند. اگر از جمله علاقه مندان به بازی‌ های جنگ جهانی به شمار می‌ روید و به انجام بازی استراتژی علاقه دارید، توصیه ما به شما بررسی Company Of Heroes است.

بهترین بازی‌ های اکشن اندروید

در انتخاب لیست بهترین بازی‌ های اندروید باید به سراغ ژانر اکشن نیز برویم. از گذشته تا به امروز گیمرها علاقه زیادی به این دسته از بازی‌ ها نشان داده‌ اند. برخی از بازی‌ های ژانر اکشن کاملا نوستالژی بوده و می‌ توانند تجربه لذت بخش برای شما رقم بزنند.

بازی GTA: San Andreas

بدون تردید هنگامی که صحبت از بهترین بازی‌ های اندروید و محبوب‌ ترین بازی‌ ها برای pc می‌ شود باید به سراغ بازی جی تی آی برویم. یک بازی با جادوی تمام نشدنی که می‌ تواند برای کاربران لحظاتی جذاب را رقم بزند. این بازی لذت بخش را می‌ توانید بر روی گوشی اندرویدی خود نیز تجربه کنید. یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های اکشن اندروید از جنس نوستالژی بوده و با وزن کم می‌ تواند بر روی بخش زیادی از گوشی‌ ها نصب بشود.

بازی Mortal Kombat

یکی دیگر از بهترین بازی‌ های اکشن اندروید، بازی مورتال کمبت است. این بازی که در چند دهه گذشته برای پلتفرم‌ های مختلف عرضه شده است توانسته همچنان خود را در لیست محبوب‌ ترین و بهترین بازی‌ ها نگه دارد. از جمله ویژگی‌ هایی که سبب شده‌ اند مورتال کمبت در لیست جذاب‌ ترین و بهترین بازی‌ های اکشن اندروید قرار گیرد، گیم پلی شگفت انگیز آن به شمار می‌ رود. علاوه بر این جلوه‌ های بصری چشم نواز و خشونت بالای این بازی نیز سبب شده است که بخش زیادی از کاربران و گیمرها علاقه مند به انجام دادن آن باشند.

بازی Grimvalor

یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ ترین بازی‌ های اندروید، بازی Grimvalor است. اگر علاقه مند به انجام یک بازی فانتزی تاریک با المان‌ های سولز لایک هستید، توصیه می‌ کنیم به سراغ این بازی بروید. این بازی به گونه‌ ای طراحی شده که یک خط داستانی جذاب را پیش روی کاربر می‌ گذارد. از طرفی گیم پلی چالش برانگیز و فوق العاده سختی که این بازی دارد، می‌ تواند تا ساعت‌ های متمادی شما را سرگرم کند. کاربر هنگامی که در بازی به جلو می‌ رود، می‌ تواند شخصیت و تجهیزات خود را ارتقا داده و از قدرت بیشتری برای مواجهه با دشمنان بزرگ استفاده نماید.

بهترین بازی‌ های شوتر اندروید

بررسی لیست بهترین بازی‌ های شوتر اندروید نیز به ما نشان می‌ دهد که چند گزینه می‌ توانند جذابیت بیشتری برای کاربران داشته باشند.

بازی Call of Duty

بدون تردید هنگامی که صحبت از محبوب‌ ترین و بهترین بازی اندروید و همچنین محبوب‌ ترین بازی برای pc می‌ شود باید به سراغ کال آف دیوتی نیز برویم. یک بازی هیجان انگیز و به شدت جذاب که محتوایی فوق العاده دارد. این بازی دارای بخش‌ های مختلفی بوده تا کاربر بتواند با توجه به علاقه خود مشغول به انتخاب هر کدام شود.

بازی PUBG

بی شک یکی از محبوب‌ ترین و بهترین بازی‌ ها در چند سال اخیر بازی پابجی است. هنگامی که این بازی توسط Level Infinite رونمایی شد، توانست نگاه‌ ها را به خوبی جلب کند. این بازی، انقلابی در صنعت بازی‌ های موبایلی به وجود آورد. ظرف تنها ۴ ماه بازی پابجی توانست خود را به عنوان یکی از پیچیده‌ ترین و بزرگترین بازی‌ ها معرفی نماید. پشتیبانی فوق العاده‌ ای که از این بازی به عمل می‌ آید سبب شده که به عنوان یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ ها معرفی شود. اگر دوست دارید یک بتل رویال را با قوانین متفاوت تجربه کنید و به دنبال انجام یک بازی ویژه با امکانات یک شوتر نظامی هستید، توصیه ما به شما انتخاب پابجی است.

بهترین بازی‌ های ورزشی اندروید

در گام بعدی برای معرفی بهترین بازی‌ های اندروید به سراغ ژانر ورزشی می‌ رویم. اگر علاقه مند به انجام بازی‌ های ورزشی هستید، چند گزینه می‌ توانند انتخابی جذاب‌ تر برای شما باشند.

بازی Fifa Soccer

در لیست بهترین بازی‌ های اندروید و در سبک ورزشی می‌ توانیم نام بازی Fifa Soccer را قرار دهیم. یک شبیه ساز معرکه که می‌ تواند برای علاقه مندان به فوتبال انتخابی ایده‌ آل باشد. گیم پلی جذاب بازی و گرافیک بالای آن سبب شده است که کاربران بتوانند همان فرمولی که بر روی کنسول‌ های بازی مشاهده می‌ کنند را بر روی گوشی‌ های خود نیز در اختیار داشته باشند.

بازی Soccer Star

یکی دیگر از محبوب‌ ترین بازی‌ های اندروید در سبک ورزشی، بازی Soccer Star است. این بازی به گونه‌ ای طراحی شده که در فضایی ساده قصد دارد دنیای واقعی را به یک سرگرمی تبدیل کند. گیم پلی بازی به گونه‌ ای است که تقریبا می‌ توان گفت سبک فوتبال با بیلیارد ادغام شده و کاربر با ضربه زدن به مهره‌ ها تلاش خواهد کرد تا آن ها را به خط دروازه برساند. روش‌ های زیادی وجود دارند که می‌ توانید برای بازی کردن از آن ها استفاده کرده و یک استراتژی فوق العاده را برگزینید.

بازی Soccer! Hero

آخرین گزینه‌ ای که در لیست محبوب‌ ترین بازی‌ های اندرویدی قرار داده‌ ایم، بازی Soccer! Hero است. این بازی به گونه‌ ای طراحی شده که در آن می‌ توانید برای گل زدن به تیم رقیب سناریوهای مختلف را تجربه کنید. از جمله جذابیت‌ هایی که سبب شده است بازی Soccer! Hero را در این لیست قرار دهیم، انتخاب سناریوهای مختلف و نامحدود برای انجام دادن کارهای متفاوت خواهد بود. در واقع کاربر می‌ تواند توپ را به بازیکنان مختلف رسانده و با توجه به استراتژی خود آن را وارد دروازه کند. این بازی دارای مراحل مختلفی بوده که می‌ تواند تا ماه‌ ها شما را سرگرم نماید.

جمع‌ بندی

از بین صدها و شاید هزاران بازی که برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، انتخاب بهترین گزینه کاری دشوار به نظر می‌ رسد. بدون تردید سلیقه افراد در انتخاب محبوب‌ ترین و بهترین بازی اندروید باید در نظر گرفته شود. با این حال ما در مجله فروشگاه اینترنتی وال تل تلاش کرده‌ ایم که از نقطه نظرهای مختلف به معرفی بهترین بازی‌ های موبایل برای سیستم عامل اندروید بپردازیم.

 

ثبت دیدگاه