Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home/whalet/domains/whaletel.com/public_html/index.php on line 3
جدیدترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه
پروفایل

معرفی بهترین ساعت‌ های هوشمند با قابلیت مکالمه

انتخاب و خرید بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه به شما کمک می‌ کند تا از یک گجت محبوب بتوانید با امکانات شگفت انگیز بهره ببرید. با وجود اینکه در ابتدا ساعت‌ های هوشمند محبوبیت چندانی بین کاربران نداشتند ولی گذر زمان و تغییرات چشمگیری که بر روی آن ها اعمال شد سبب شده که امروزه آن را به عنوان یک پوشیدنی بی‌ نظیر بخش زیادی از کاربران انتخاب کنند. قابلیت‌ های ساعت‌ های هوشمند به صورت روزانه در حال ارتقا هستند. هر ساله برندهای مختلف ساعت های هوشمند را با امکانات جدید روانه بازار می‌ کنند. به عنوان مثال بخشی از ساعت‌ های هوشمند به شما این امکان را می‌ دهند تا بتوانید گوشی خود را به آن متصل کرده و از طریق ساعت هوشمند برای کنترل موزیک‌ ها اقدام نمایید. قابلیت‌ های دیگری نیز مانند بررسی سلامت کاربر نیز در این بین حائز اهمیت هستند. با این حال یک ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه می‌ تواند جذابیت زیادی برای کاربران داشته باشد.

کدام ساعت‌ های هوشمند قابلیت مکالمه دارند؟

تمام ساعت‌ های هوشمند قابلیت مکالمه را نخواهند داشت. در دو حالت ساعت هوشمند می‌ تواند امکان مکالمه را برای شما فراهم کند. از طریق اتصال بلوتوث می‌ توان برای مکالمه با ساعت هوشمند اقدام نمود. علاوه بر این برخی از ساعت‌ های هوشمند دارای esim بوده که به شما این امکان را می‌ دهند تا سیم کارت الکترونیکی خود را بر روی آن ها وصل کرده و با استفاده از آن مکالمه انجام دهید. این نوع ساعت هوشمند به شما امکان ارسال پیامک و دریافت آن را نیز می‌ دهد.

ساعت هوشمند با قابلیت تماس تصویری

در چند سال اخیر برخی از برندها تلاش کرده‌ اند که پا را فراتر گذاشته و ساعت‌ های هوشمند با قابلیت تماس تصویری را نیز روانه بازار کنند. با این حال به واسطه عدم پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی در کشور ایران نمی‌ توان از این قابلیت استفاده نمود. یک برند تحت نام لمفو تلاش کرده که ساعت‌ های هوشمند را با پشتیبانی از سیم کارت فیزیکی در اختیار کاربران بگذارد. با استفاده از این ساعت هوشمند می‌ توانید به اینترنت متصل شده و از قابلیت مکالمه تصویری نیز بهره ببرید.

قیمت ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

قیمت ساعت هوشمند دارای قابلیت مکالمه با توجه به نوع ساعت و ویژگی‌ هایی که دارد و همچنین برند تولید کننده متفاوت است. به عنوان مثال ساعت هوشمند شیائومی قیمت به مراتب بهتری نسبت به ساعت هوشمند سامسونگ دارد. ساعت های هوشمند اپل نیز قیمت به مراتب بالاتری نسبت به محصولات برندهای دیگر خواهند داشت.

بهترین ساعت‌ های هوشمند با قابلیت مکالمه کدامند؟

در زیر ما به معرفی بهترین ساعت‌ های هوشمند با قابلیت مکالمه پرداخته‌ ایم.

ساعت هوشمند میبرو مدل MIBRO GS Pro

برای خرید بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه، توصیه ما به شما بررسی ساعت هوشمند میبرو مدل MIBRO GS Pro است. یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول که تا عمق ۵۰ متری آب می‌ تواند مقاومت بالای خود را نشان دهد. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش گرد با ابعاد ۱.۴۳ اینچ است. صفحه نمایش با کیفیت و همچنین طراحی جذاب را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های ساعت هوشمند میبرو مدل MIBRO GS Pro نام برد. این ساعت هوشمند برای فعالیت‌ های ورزشی می‌ تواند انتخابی عالی باشد. از جمله سنسورهای قرار گرفته شده بر روی ساعت هوشمند میبرو مدل MIBRO GS Pro می‌ توان به سنسور ضربان قلب و همچنین سنسور پایش اکسیژن خون اشاره نمود. این ساعت هوشمند علاوه بر این دارای فشارسنج، قطب نما، جی پی اس و همچنین پایش خواب است. سازگاری با گوشی‌ های اندروید و ios را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های ساعت هوشمند میبرو مدل MIBRO GS Pro عنوان کرد. بر روی ساعت هوشمند میبرو مدل MIBRO GS Pro می‌ توان بند سیلیکونی و پارچه‌ ای را مشاهده نمود. پشتیبانی از ۱۰۵ حالت ورزشی و مجهز شدن به نمایشگر همیشه روشن را می‌ توان از جمله مهم‌ ترین قابلیت‌ های این ساعت هوشمند عنوان کرد.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه

اگر به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه هستید و از علاقه مندان به محصولات سامسونگ به شمار می‌ روید، توصیه ما به شما بررسی گزینه‌ های زیر است.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 40mm R930

اگر قصد خرید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه را دارید، می‌ توانید به سراغ ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 40mm R930 بروید. یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش گرد و با ابعاد ۱.۳ اینچ که دارای جدیدترین استانداردها است. این ساعت هوشمند مجهز به گواهی IP68 بوده که مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد. از جمله ویژگی‌ های دیگر ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 40mm R930 می‌ توان به بهره‌ مندی از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره نمود. سامسونگ محصول خود را در سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد. طراحی جذاب و فرم دایره‌ ای شکل این ساعت هوشمند می‌ تواند آن را برای هر کاربری به گزینه ای ایده‌ آل تبدیل کند. یک صفحه نمایش سوپر امولد بر روی این ساعت قرار گرفته که دارای قابلیت Always On Display است. از جمله امکانات و ویژگی‌ های ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 40mm R930 می‌ توان به بهره‌ گیری از سنسورهای متنوع اشاره نمود. این ساعت هوشمند دارای سنسور سنجش ضربان قلب اپتیکال بوده و به شما امکان بهره‌ گیری از حسگر دمای بدن را می‌ دهد. علاوه بر این بر روی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 40mm R930 می‌ توان اعلان‌ های دریافتی گوشی را نیز مشاهده نمود. قابلیت ارسال پیامک قابلیت پخش موسیقی، هشدار عدم تحرک، گزارش کالری سوزانده شده و پایش وضعیت خواب از جمله مهمترین ویژگی‌ های ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 40mm R930 هستند. یک باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بر روی این ساعت هوشمند قرار دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro

برای خرید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه می‌ توانید از ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro نیز دیدن کنید. یک ساعت هوشمند با طراحی خاص و امکانات قابل قبول که کیفیت بالایی دارد. این ساعت هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش گرد است. نمایشگری با ابعاد ۱.۴ اینچ که کیفیت ایده آلی از خود نشان می‌ دهد. از جمله مهمترین ویژگی‌ های ۵کساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro می‌ توان به بهره‌ گیری از گواهی IP68 اشاره نمود. بهره‌ مندی از این گواهی یعنی اینکه ساعت هوشمند ارائه شده توسط سامسونگ تا فشار ۵ اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. سامسونگ تلاش کرده نسبت به سایر محصولات خود یک طراحی متفاوت را برای این ساعت هوشمند در نظر گیرد. نمایشگری از نوع سوپر امولد با وضوح عالی و تراکم پیکسلی بی‌ نظیر بر روی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro قرار گرفته است. نوع سخت‌ افزاری که سامسونگ برای این ساعت هوشمند انتخاب کرده به گونه‌ ای هستند توان رقابت با محصولات ارائه شده توسط اپل را دارند. این ساعت هوشمند دارای حافظه ۱۶ گیگابایتی نیز است. یک باتری ۵۹۰ میلی آمپر ساعتی نیز بر روی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 Pro قرار دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 44mm R910

گزینه بعدی که در لیست بهترین ساعت‌ های هوشمند با قابلیت مکالمه قرار می‌ گیرد، ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 44mm R910 است. یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش گرد و با ابعاد ۱.۴ اینچ که از کیفیت بالایی بهره می‌ گیرد. این ساعت هوشمند در برابر نفوذ آب نیز مقاومت بالایی دارد. کیفیت ساخت بالا و استفاده از سخت‌ افزار توانمند سبب شده‌ اند که یکی از بهترین گزینه‌ های موجود در بازار باشد. پردازنده اگزینوس W920 را بر روی این ساعت هوشمند می‌ توانیم مشاهده کنیم. یک باتری با ظرفیت ۴۱۰ میلی آمپر ساعت بر روی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 44mm R910 قرار گرفته که نشان می‌ دهد. در زمینه شارژدهی این محصول از سامسونگ عملکردی قابل قبول به اجرا می‌ گذارد.

بهترین ساعت هوشمند اپل با قابلیت مکالمه

کمپانی اپل را می‌ توان یکی از محبوب‌ ترین و قدرتمندترین کمپانی‌ ها در زمینه ساخت ساعت‌ های هوشمند نام برد. بهترین ساعت‌ های هوشمند با قابلیت مکالمه از برند اپل گزینه‌ های زیر هستند.

ساعت هوشمند اپل سری ۹

اگر قصد خرید بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه را دارید، توصیه ما به شما بررسی ساعت هوشمند اپل سری ۹ خواهد بود. یک ساعت هوشمند با مشخصات فنی مناسب و طراحی ایده‌ آل که می‌ تواند برای هر کاربری جذابیت داشته باشد. این ساعت هوشمند تا عمق ۵۰ متری آب نیز مقاومت بالایی دارد. استفاده از متریال آلومینیوم و استیل برای ساخت این ساعت هوشمند بیان می‌ کند که گزینه ای مقاوم و ایده‌ آل در اختیار شما قرار می‌ گیرد. صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل سری ۹ نیز از نوع Retina LTPO OLED بوده که با ابعاد ۱.۷۸ اینچ و با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت می‌ تواند عملکردی بی‌ نظیر داشته باشد. این ساعت هوشمند دارای تراشه فوق العاده توانمند بوده و با قابلیت‌ های متعددی در اختیار شما قرار می‌ گیرد. مجهز شدن به حسگر سنجش اکسیژن خون و همچنین قابلیت نظارت بر خواب در کنار پایش ضربان قلب را می‌ توان از جمله مهمترین ویژگی‌ های ساعت هوشمند اپل سری ۹ عنوان کرد. این ساعت هوشمند دارای سنسورهای متعددی نیز بوده که یکی از آن ها حسگر تشخیص تصادف است. باتری با ظرفیت ۳۰۸ میلی آمپر ساعت بر روی ساعت هوشمند اپل سری ۹ قرار دارد.

ساعت هوشمند اپل مدل SE 2023

ساعت هوشمند اپل مدل SE 2023 را می‌ توان یکی دیگر از بهترین گزینه‌ های موجود در بازار با قابلیت مکالمه نام برد. این ساعت هوشمند دارای صفحه مربعی شکل بوده و با مقاومت بالا در برابر آب تا عمق ۵۰ متری در دسترس شما قرار می‌ گیرد. یک محصول با ویژگی‌ های فوق العاده و طراحی جذاب که هم برای آقایان و هم برای بانوان گزینه‌ ای مناسب است. اپل تلاش کرده که متریالی مشابه سری ۷ و ۸ برای ساخت این ساعت هوشمند به کار گیرد. اگر قصد خرید ساعت هوشمند اپل مدل SE 2023 را دارید، می‌ توانید از بین رنگ‌ های نقره‌ ای، استارلایت و مشکی انتخاب خود را انجام دهید. در قسمت کناری این ساعت هوشمند یک دکمه چرخان تاچ دیجیتالی قرار دارد. با چرخاندن این دکمه می‌ توان عملیات زوم و اسکرول را مشاهده نمود. نمایشگر فوق العاده با کیفیت این ساعت هوشمند با حداکثر روشنایی بالا و رزولوشن عالی به شما کمک می‌ کند که در هر شرایط نوری بتوانید محتوا را با کیفیت مناسب مشاهده نمایید. علاوه بر این یک پردازنده توانمند بر روی این ساعت هوشمند قرار دارد. عملکردی سریع و روان می‌ توانید از ساعت هوشمند اپل مدل SE 2023 مشاهده نمایید. ساعت هوشمند اپل مدل SE 2023 دارای حسگر ضربان قلب، شتاب سنج، قطب نما، فشارسنج و ژیروسکوپ است. با استفاده از این ساعت هوشمند امکان بررسی میزان کالری و همچنین فعالیت‌ های روزانه کاربران وجود دارد. یک باتری با ظرفیت ۲۹۶ میلی آمپر ساعت بر روی ساعت هوشمند اپل مدل SE 2023 قرار گرفته است.

جمع‌ بندی

این روزها استقبال از خرید ساعت هوشمند به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. برندهای گوناگون تلاش می‌ کنند که محصولات خود را به رخ رقبا بکشند. اگر به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه هستید، توصیه ما به شما بررسی گزینه‌ های بیان شده خواهد بود. فروشگاه اینترنتی وال تل با فروش انواع ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه تلاش کرده پاسخگوی نیازهای شما باشد. برای دریافت قیمت ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه و محصولات برندهای دیگر می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ما بهره ببرید.

 

ثبت دیدگاه