Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home/whalet/domains/whaletel.com/public_html/index.php on line 3
بهترین برنامه برای ادیت عکس در گوشی
پروفایل

معرفی بهترین برنامه ها برای ادیت عکس

انتخاب بهترین نرم‌ افزارها برای ویرایش عکس یکی از مهمترین دغدغه‌ های افرادی است که در زمینه تولید محتوا و حتی عکاسی فعالیت می‌ کنند. با توجه به اینکه این دسته از افراد لازم است قبل از انتشار نهایی تصاویر خود آن ها را ویرایش کرده و از ابزارهای متنوع استفاده کنند، انتخاب یک نرم‌ افزار حرفه‌ ای برای ادیت عکس اهمیت بالایی برای این دسته از افراد دارد. این روزها حتی کاربران عادی نیز برای زیباتر کردن عکس‌ های خود ترجیح می‌ دهند به سراغ استفاده از بهترین نرم‌ افزارهای ویرایش و ادیت عکس رفته و به راحتی با استفاده از گوشی‌ های هوشمند خود آن ها را ویرایش کنند.

در چند سال اخیر که گوشی‌ های هوشمند توانسته اند با قابلیت‌ ها و امکانات متنوع بخش زیادی از نیازهای افراد را جهت انجام کارهای روزمره برطرف کنند، عده‌ ای از کاربران می‌ توانند با قابلیت‌ های متنوع تصاویر خود را ویرایش کرده و آن ها را در شبکه‌ های مجازی به اشتراک بگذارند. ما در این مطلب تلاش کرده‌ ایم به معرفی بهترین نرم‌ افزارهای ادیت حرفه‌ ای عکس برای اندروید پرداخته و چند گزینه را به شما معرفی کنیم.

بهترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس برای موبایل

انتخاب بهترین نرم‌ افزار برای ادیت عکس با توجه به طیف گسترده‌ ای که از این اپلیکیشن‌ ها ارائه شده‌ اند کاری دشوار به نظر می‌ رسد. هر ساله فعالان در این حوزه تلاش می‌ کنند که نرم‌ افزارهای ادیت عکس را بروزرسانی کرده و در اختیار کاربران بگذارند. ما پس از بررسی‌ های زیاد لیست زیر را به عنوان بهترین نرم‌ افزارهای ادیت عکس انتخاب کرده‌ ایم.

برنامه Picsart، بهترین نرم افزار های ادیت عکس

بدون تردید هنگامی که صحبت از بهترین نرم‌ افزار ادیت عکس برای اندروید می‌ شود، در گام نخست می‌ توانیم به سراغ اپلیکیشن Picsart برویم. یک نرم‌ افزار محبوب که در زمینه ادیت عکس حرفه‌ ای می‌ تواند عملکردی عالی داشته باشد. در واقع یکی از بهترین نرم‌ افزارهایی که می‌ توانید در آن انواع قابلیت‌ هایی که نیاز دارید را در دسترس داشته باشید. کاربران می‌ توانند در یک نرم‌ افزار با رابط کاربری روان و ساده امکانات زیادی مشاهده کنند. این نرم‌ افزار می‌ تواند لذت ویرایش تصاویر را برای شما دوچندان کند. از جمله ویژگی‌ هایی که سبب شده است نرم‌ افزار Picsart خود را به عنوان بهترین اپلیکیشن ادیت عکس معرفی کند، امکان ساخت لایه‌ های مختلف با استفاده از آن خواهد بود. این نرم‌ افزار به شما کمک می‌ کند تا از افکت‌ های متنوع و زیبایی که وجود دارند یکی را انتخاب کنید. با استفاده از این نرم‌ افزار می‌ توانید به تصاویر موجود در گوشی خود انواع تکست را بیفزایید. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که سلکشن و کراپ حرفه‌ ای را نیز انجام دهید. این برنامه مجهز به هوش مصنوعی بوده که با بهره‌ گیری از آن امکان ویرایش خودکار تصاویر نیز فراهم شده است. یادآور می‌ شویم که برخی از قابلیت‌ های این نرم‌ افزار تنها در نسخه پریمیوم ارائه می‌ شوند.

برنامه Pixlr

گزینه بعدی که می‌ تواند در لیست بهترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس قرار گیرد، برنامه Pixlr است. یک برنامه ادیت عکس حرفه‌ ای رایگان که به واسطه بهره‌ مندی از امکانات فوق العاده می‌ تواند برای کاربران جذابیت بالایی داشته باشد. این نرم‌ افزار با بهره‌ مندی از ۲ میلیون ترکیب افکت شما را یاری می‌ کند تا بتوانید برخی از آن ها را نشانه گذاری کرده و در صورت نیاز آن ها را فراخوانی کنید. برای ساخت کلاژ‌های جذاب نیز می‌ توان از امکانات و ابزارهای داخلی این برنامه کمک گرفت.

یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که سبب شده است نرم افزار Pixlr در لیست بهترین برنامه‌ ها برای ادیت عکس قرار گیرد، امکان نقاشی مدادی یا جوهری عکس‌ های انتخابی به شمار می‌ رود. هرچند که این برنامه دارای تبلیغات درون برنامه‌ ای بوده و کاربران ممکن است هنگام استفاده از آن مقداری آزرده شوند ولی همچنان می‌ تواند خود را در لیست بهترین برنامه‌ های ادیت عکس موبایل جای دهد.

برنامه Fotor Photo Editor، ادیت عکس حرفه‌ ای با گوشی

اگر به دنبال ویرایش و ادیت عکس حرفه‌ ای با گوشی موبایل خود هستید، توصیه ما به شما استفاده از نرم‌ افزار Fotor Photo Editor است. این نرم‌ افزار به واسطه ویژگی‌ هایی که دارد، می‌ تواند یکی از اعضای دائمی لیست ما عنوان شود. چندین قابلیت و ابزار جالب در نرم‌ افزار Fotor Photo Editor قرار گرفته اند که برای بهبود عکس می‌ توانند مورد استفاده قرار گیرند. طیف گسترده‌ ای از فیلترها را برای ویرایش تصاویر و جلوه‌ های عکس را برای بهبود آن ها در اختیار خواهید داشت. علاوه بر این قالب‌ ها و الگوهای کلاژ متعددی که در این برنامه وجود دارند نیز برای کاربران می‌ توانند جالب باشند. از دیگر ابزارهایی که در این برنامه به آن ها دسترسی دارید، می‌ توان به امکان برش، چرخش تصاویر، تیره کردن عکس، تغییر روشنایی و کنتراست، نوردهی، هایلایت و همچنین سایه اشاره کرد.

نرم‌ افزار Inshot Photo Editor

گزینه بعدی که در لیست بهترین برنامه‌ ها برای ادیت عکس قرار می‌ گیرد، نرم‌ افزار Inshot Photo Editor است. یک ویرایشگر نسبتا مناسب که به شما امکانات متعددی مانند فیلترها و جلوه‌ های مختلف می‌ دهد. از جمله ویژگی‌ هایی که سبب شده است ما نرم‌ افزار Inshot Photo Editor را در لیست بهترین برنامه‌ ها برای ادیت عکس قرار دهیم، بهره‌ مندی از ۶۰ نوع فیلتر به شمار می‌ رود. این نرم‌ افزار به شما کمک خواهد کرد تا مجموعه‌ ای از تغییرات گوناگون را بتوانید بر روی تصاویر خود اعمال کنید. قابلیت‌ هایی مانند امکان ترکیب دو تصویر با یکدیگر، تار کردن بخشی از عکس، ساخت کلاژ‌های حرفه‌ ای و همچنین نوشتن متن روی تصویر را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های این نرم‌ افزار نام برد. این نرم‌ افزار علاوه بر این به شما امکان ترکیب چند ویدیو و فشرده سازی فیلم را نیز خواهد داد. کاربرانی که قصد دارند به صورت حرفه‌ ای از بهترین برنامه ادیت عکس و فیلم استفاده کنند، می‌ توانند روی قابلیت‌ های این اپلیکیشن حساب ویژه‌ ای باز نمایند. با این نرم‌ افزار می‌ توانید به فیلم‌ های خود زیرنویس اضافه کرده و یا برای تغییر موزیک آن ها اقدام نمایید.

برنامه VSCO

لیست بهترین برنامه‌ ها برای ویرایش عکس با موبایل را که مرور می‌ کنیم به VSCO نیز برخورد خواهیم کرد. یک برنامه که با قابلیت‌ های متنوع می‌ تواند حتی برای عکاسان حرفه‌ ای نیز انتخابی ایده‌ آل به شمار می‌ رود. این اپلیکیشن نیمه حرفه‌ ای به شما امکان ویرایش تصاویر با بهره‌ گیری از فیلترهای متنوع را خواهد داد. کاربران با این نرم‌ افزار می‌ توانند کنتراست و وضوح تصاویر را تغییر داده و برای تنظیم نوردهی نیز از آن کمک گیرند. ویژگی‌ های دیگری نیز سبب شده‌ اند که این نرم‌ افزار را ما در لیست خود قرار دهیم. به عنوان مثال یک کامیونیتی داخلی درون این نرم‌ افزار قرار گرفته که کاربر بتواند پس از ادیت تصاویر آن ها را در شبکه‌ اجتماعی به اشتراک بگذارد. در شبکه اجتماعی VSCO برخلاف اینستاگرام امکان لایک و کامنت گذاری تصاویر وجود ندارد. به همین دلیل بیشتر آن را به عنوان یک برنامه حرفه‌ ای ویرایش تصاویر می‌ شناسیم.

برنامه Lightroom

گزینه بعدی که در لیست بهترین برنامه‌ ها برای ادیت عکس موبایل قرار می‌ گیرد، برنامه Lightroom است. تمرکز این اپلیکیشن بیشتر بر روی جزئیات فنی گذاشته شده تا کاربر بتواند بسته به نیاز خود تغییرات را بر روی تصاویر اعمال کند. جالب است بدانید که نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن محبوبیت فراوانی بین عکاسان حرفه‌ ای دارد. بخش زیادی از عکاسان حرفه‌ ای برای ویرایش عکس‌ های خود ترجیح می‌ دهند از این نرم‌ افزار استفاده کنند. امکانات متنوعی در این نرم‌ افزار وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌ توانید تصاویر را به بهترین شکل ویرایش کنید. یک دوربین داخلی نیز درون این نرم‌ افزار قرار گرفته که کاربر می‌ تواند قبل از ثبت تصاویر ابتدا ویرایش مورد نظر را بر روی آن ها اعمال کند. هوش مصنوعی قرار گرفته شده نیز در این برنامه می‌ تواند برای ویرایش تصاویر کمک حال شما باشد.

نرم‌افزار Polar

یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌ های ادیت عکس و بهترین نرم‌ افزارها برای ویرایش تصاویر در گوشی‌ های اندرویدی، برنامه Polar نام دارد. این اپلیکیشن را می‌ توان بر روی سیستم عامل‌ های مختلف نیز نصب نمود. با توجه به محیط ساده و رابط کاربری آسان Polar کاربران به راحتی می‌ توانند برای ویرایش تصاویر ثبت شده از آن کمک گیرند. حتی افراد آماتور نیز برای ویرایش عکس‌ های خود از امکانات خوب این نرم‌ افزار می‌ توانند استفاده کنند. از جمله ویژگی‌ هایی که سبب شده اند برنامه Polar را ما در لیست بهترین نرم‌ افزارها برای ویرایش تصاویر قرار دهیم، امکان رفع نواقص در چهره، تغییر در اندازه‌ های عکس و تغییر رنگ عکس محسوب می‌ شوند. این نرم‌ افزار به شما امکان استفاده به شکل آفلاین را نیز خواهد داد.

برنامه PhotoDirector - Photo Editor

با بررسی لیست بهترین برنامه‌ ها برای ادیت عکس گوشی به PhotoDirector - Photo Editor نیز برخورد خواهیم کرد. یک نرم‌ افزار عالی مجهز به امکانات مختلف که اخیرا توانسته جایی برای خود در لیست بهترین اپلیکیشن‌ ها باز کند. برنامه‌ ای با امکانات متنوع که می‌ تواند از طریق آن فیلترهای مورد نیاز را بر روی تصاویر قرار داد. کاربران برای ویرایش عکس‌ ها از ویژگی‌ های مختلفی می‌ توانند کمک گیرند. امکان تنظیم نور و کنتراست تصاویر، ویرایش دقیق عکس و همچنین تغییر تاریکی تصاویر را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های نرم افزار PhotoDirector - Photo Editor نام برد. این اپلیکیشن دارای محیط کاربری آسان و راحت بوده تا هر کاربری بدون دردسر بتواند برای ویرایش عکس‌ های خود از آن استفاده نماید.

برنامه Flickr

بررسی لیست بهترین برنامه‌ ها برای ادیت عکس حرفه‌ ای موبایل نشان می‌ دهد که Flickr نیز می‌ تواند در آن قرار گیرد. ۲۰ سال قبل و از سال ۲۰۰۴ این برنامه فعالیت خود را آغاز کرده و در میان عکاسان حرفه‌ ای نیز توانسته محبوبیت زیادی به دست بیاورد. در سال ۲۰۰۵ یاهو امتیاز این اپلیکیشن را خریداری کرده و تلاش کرد که آن را به یک شبکه اجتماعی تبدیل کند. امروزه میلیون‌ ها کاربر میلیاردها تصاویر ثبت شده را در این نرم‌ افزار به اشتراک می‌ گذارند. با استفاده از نرم افزار Flickr قادر به ویرایش تصاویر خود هستید. می‌ توانید از فیلترهای مختلف استفاده کرده و آن‌ ها را بر روی تصاویر اعمال کنید. امکان برش قسمت‌ های زائد تصاویر نیز وجود دارد. اگر قصد استفاده از برنامه Flickr را دارید، لازم است بدانید که دارای دو نسخه پرو و حرفه‌ ای بوده که جهت دسترسی به امکانات شگفت انگیز آن نیاز به خرید حق اشتراک خواهید داشت.

بهترین و ساده‌ ترین نرم‌ افزار ویرایش عکس برای موبایل

اگر به دنبال استفاده از بهترین و ساده‌ ترین نرم‌ افزار برای ویرایش عکس بر روی گوشی‌ های خود هستید، می‌ توانید از گزینه‌ های زیر استفاده کنید.

نرم افزار Adobe Photoshop Express

بدون تردید یکی از بهترین برنامه‌ ها برای ادیت عکس موبایل و ساده‌ ترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس، برنامه Adobe Photoshop Express است. هنگامی که صحبت از ویرایش عکس باشد، همواره می‌ توان یکی از نخستین گزینه‌ هایی که در ضمن تداعی می‌ شود را نرم‌ افزار Adobe Photoshop Express نام برد. بخش زیادی از کاربران این نرم‌ افزار را گزینه‌ ای بسیار قدرتمند و عالی برای ویرایش آسان و سریع عکس‌ ها می‌ دانند. بهره‌ مندی از رابط کاربری ساده و همچنین قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایشی متنوع را می‌ توان مهمترین ویژگی‌ های Adobe Photoshop Express عنوان کرد. کاربر در این برنامه می‌ تواند به ابزارهای ویرایشی مختلف دسترسی داشته و برای برش تصاویر، چرخاندن، رفع قرمزی چشم، تغییر رنگ، قرینه‌ سازی و تغییر روشنایی تصاویر از آن ها استفاده نماید. یادآور می‌ شویم با این نرم‌ افزار قادر به مرزگذاری تصاویر خود نیز خواهید بود. اضافه کردن فریم به اطراف عکس یکی از ویژگی‌ های این نرم‌ افزار است. این برنامه به شما امکان خواهد داد که تصاویر ویرایش شده را بتوانید در شبکه‌ های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

نرم‌ افزار Airbrush

در ادامه بررسی لیست بهترین برنامه‌ ها برای ادیت حرفه‌ ای عکس گوشی می‌ توانیم به Airbrush اشاره کنیم. یک گزینه عالی که به شما امکان ویرایش تصاویر را به سادگی می‌ دهد. این نرم‌ افزار قابلیت‌ های متعددی دارد. از جمله ویژگی‌ های نرم افزار Airbrush می‌ توان به امکان از بین بردن جوش، از بین بردن قرمزی چشم و همچنین صاف شدن پوست اشاره نمود. این نرم‌ افزار می‌ تواند شما را یاری کند که حالت بوکه را برای تار کردن پس زمینه انتخاب کنید. امکان محو کردن بخشی از تصاویر و کراپ کردن آن ها نیز از جمله ویژگی‌ های دیگر برنامه Airbrush هستند. این نرم‌ افزار به شما ابزار آرایشی را داده تا بتوانید از فیلترهای مختلف برای روتوش و ویرایش عکس بهره‌ مند شوید.

نرم‌ افزار PRISMA

یکی از نرم‌ افزارهایی که می‌ تواند خود را بهترین و ساده‌ ترین نرم‌ افزار ویرایش عکس معرفی کند، برنامه PRISMA است. این برنامه دارای امکانات خاصی بوده که می‌ توان از آن ها بهره برد. به عنوان مثال کاربر قادر است که تصاویر خود را بر اساس سبک آثار نقاش‌ های معروف تغییر شکل دهد. امکان استفاده از ۳۰۰ سبک مختلف نقاشی در برنامه PRISMA قرار دارد. به لطف بهره‌ گیری از الگوریتم دیپ لرنینگ این اپلیکیشن می‌ تواند به شیوه‌ ای خلاقانه و متفاوت عکس‌ های شما را ویرایش کند. کاربرانی که علاقه مند به تغییر عکس‌ های خود به نقاشی هستند، می‌ توانند از امکانات ویژه PRISMA کمک گیرند.

سخن پایانی

این روزها که گوشی‌ های هوشمند بخش زیادی از زمان روز را ما را درگیر خود می‌ کنند، کاربران به دنبال بهره گیری از امکانات فوق العاده آن ها هستند. یکی از قابلیت‌ هایی که کاربر می‌ تواند به آن دسترسی داشته باشد، امکان ویرایش تصاویر و افکت گذاری بر روی آن ها است. برنامه‌ های محبوب برای ادیت عکس دارای قابلیت‌ های مختلفی بوده که می‌ توانید از آن ها کمک بگیرید. ما در مجله فروشگاه اینترنتی وال تل پس از بررسی‌ های فراوان گزینه‌ های فوق را به عنوان بهترین برنامه‌ ها برای ادیت عکس انتخاب کرده‌ ایم.

 

ثبت دیدگاه