Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home/whalet/domains/whaletel.com/public_html/index.php on line 3
بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی
پروفایل

معرفی بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ در هر بازه قیمتی یکی از دغدغه‌ های کاربرانی است که علاقه‌ مند به انجام بازی‌ ها با محصولات ارائه شده توسط این برند کره‌ ای هستند. سامسونگ یکی از برندهایی بوده که علاوه بر اینکه در زمینه تولید گوشی‌، فعالیت می‌ کند، تولید تراشه را نیز بر عهده گرفته است. برخی از گوشی‌ هایی که توسط سامسونگ روانه بازار می‌ شوند از تراشه اختصاصی این برند بهره می‌ برند. سامسونگ با ارائه گوشی‌ هایی با پردازنده اختصاصی اگزینوس به دنبال آن بوده که کاربران بتوانند در هر بازه قیمتی از محصولات اختصاصی این برند نهایت استفاده را برده و علاوه بر گشت و گذار در فضای مجازی، تماشای فیلم و عکاسی به انجام بازی نیز با این گوشی‌ ها بپردازند.

در عین حال یکی دیگر سوالاتی که به ذهن کاربران می‌ رسد این است که آیا پردازنده اختصاصی اگزینوس برای بازی کردن گزینه مناسب است یا خیر؟

به احتمال فراوان شما نیز تاکنون با این گفته مواجه شده‌ اید که تراشی‌ های اگزینوس هنگام انجام بازی پایداری مناسبی نداشته و زیاد داغ می‌ کنند. در گذشته این مشکل بر روی پردازنده‌ های اگزینوس وجود داشت. با این حال سامسونگ رفته رفته توانست این مشکل را برطرف کرده و تراشه های اختصاصی خود را با بهبود نسبی روانه بازار کند.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

برای انتخاب بهترین گوشی مخصوص بازی دو ویژگی را در نظر بگیرید. محصولی که انتخاب می‌ کنید باید از یک پردازنده قدرتمند بهره ببرد. با توجه به اینکه نقش اساسی پردازش داده‌ ها بر عهده پردازنده قرار می‌ گیرد، یک گوشی با تراشه توانمند شما را یاری می‌ کند تا به بازی کردن بپردازید. حافظه رم را می‌ توان فاکتور مهم دیگر برای خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ در نظر گرفت. ترکیب این دو ویژگی سبب بهبود پردازش و اجرای بهتر بازی‌ ها خواهد شد. علاوه بر این یک صفحه نمایش با کیفیت و با نرخ بروزرسانی بالا نیز شما را یاری می‌ کند تا بتوانید از یک مزیت بزرگ در بازی کردن بهره‌ مند شوید. فاکتورهای جانبی دیگری نیز مانند باتری گوشی و فضای ذخیره سازی نیز برای برخی از کاربران حائز اهمیت هستند.

قیمت گوشی مخصوص بازی سامسونگ با توجه به نوع سخت‌ افزار و امکاناتی که دارد مشخص می‌ شود. با این حال معمولا میان رده‌ های این برند انتخابی عالی برای انجام بازی هستند.

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ کدامند؟

از بین انواع گوشی‌ های ارائه شده توسط این برند چند گزینه می‌ توانند به عنوان میان رده و حتی پرچمداران برای انجام بازی مورد استفاده قرار گیرند. گزینه‌ های زیر را ما در بازه های قیمتی مختلف به عنوان بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ انتخاب کرده‌ ایم.

بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ تا ۶ میلیون تومان

هنگامی که صحبت از انتخاب و خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ تا ۶ میلیون تومان می‌ شود، نباید انتظار چندانی از محصول انتخاب شده داشته باشید. این دسته از گوشی‌ ها برای انجام بازی‌ های معمولی انتخابی مناسب هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15

بدون تردید هنگامی که صحبت از بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ تا ۶ میلیون تومان می‌ شود، نام Galaxy A15 خواهد درخشید. میان رده‌ ای که در سال ۲۰۲۳ توسط این برند روانه بازار شده است. یکی از ویژگی‌ هایی که سبب شده ما گوشی سامسونگ مدل Galaxy A15 را در لیست بهترین گوشی‌ های مخصوص بازی سامسونگ قرار دهیم، مجهز شدن به یک صفحه نمایش سوپر امولد به شمار می‌ رود. سامسونگ نمایشگری با کیفیت و ۹۰ هرتزی را برای این گوشی اقتصادی و ارزان قیمت انتخاب کرده است. صفحه نمایشی که برای کاربران می‌ تواند جذابیت زیادی داشته باشد. بر روی این گوشی می‌ توانیم یک پردازنده از شرکت مدیاتک تحت عنوان هلیو G99 را مشاهده کنیم. پردازنده‌ ای ۸ هسته‌ای که دارای دو هسته ۲.۲ گیگاهرتزی و ۶ هسته 2.0 گیگاهرتزی است. کاربرانی که قصد خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A15 را دارند، می‌ توانند از بین نسخه‌ های ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهند. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. با انتخاب نسخه ۸ گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی هر آنچه نیاز داشته باشید را برای انجام بازی در اختیار دارید. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت این گوشی را می‌ توانید با شارژر ۲۵ وات شارژ کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05s

گزینه بعدی که می‌ تواند در لیست بهترین گوشی‌ های مخصوص بازی سامسونگ تا ۶ میلیون تومان قرار گیرد، گوشی سامسونگ مدل Galaxy A05s است. میان رده‌ ای با طراحی کاربر پسند و مشخصات فنی قابل قبول که در اجرای بازی‌ ها عملکردی مناسب و فراتر از رده قیمتی خود دارد. این گوشی در سال ۲۰۲۳ توسط سامسونگ روانه بازار شد. یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع PLS LCD بر روی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A05s قرار گرفته است. نمایشگری ۹۰ هرتزی که در هنگام انجام بازی‌ ها با کمترین میزان لگ و کندی مواجه می‌ شود. این نمایشگر دارای رزولوشن و تراکم پیکسلی مناسب بوده و از وضوح بالایی بهره می‌ برد. سامسونگ برای این گوشی اقتصادی خود به سراغ کوالکام رفته و ترجیح داده پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ را به کار گیرد. این پردازنده دارای ۸ هسته بوده که ۴ هسته توانمند ۲.۴ گیگاهرتزی و ۴ هسته 1.9 گیگاهرتزی این ۸ هسته را تشکیل می‌ دهند. پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۰ نیز کمک می‌ کند که در اجرای بازی‌ ها عملکرد این میان رده بهبود یابد. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A05s را دارید، از بین نسخه‌ های ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی می‌ توانید انتخاب خود را انجام دهید. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در 2 نسخه 64 گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را می‌ توانیم بر روی این گوشی مشاهده کنیم.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

برای انتخاب و خرید بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان دست کاربران بازتر است. سامسونگ چند گوشی با کیفیت قابل قبول در این رده قیمتی را روانه بازار می‌ کند. بهترین گوشی سامسونگ برای بازی تا ۱۰ میلیون تومان گوشی Galaxy A25 است. این گوشی با مشخصات فنی قابل قبول و طراحی کاربرپسند روانه بازار شده است. سامسونگ این گوشی خود را با سیستم عامل اندروید ۱۴ در اختیار کاربران گذاشته و همچنین بروزرسانی‌ ها را تا چند سال برای آن ارائه می‌ دهد. یک صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد بر روی گوشی Galaxy A25 مشاهده می‌ کنیم. نمایشگری فوق العاده که عملکردی خیره کننده به واسطه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ارائه می‌ دهد. سامسونگ برای این میان رده خود ترجیح داده یک تراشه اختصاصی تحت عنوان اگزینوس ۱۲۸۰ را به کار گیرد. پردازنده ای ۸ هسته‌ ای که دارای 2 هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتزی است. این پردازنده عملکردی عالی در پردازش بازی‌ ها داشته و به خوبی می‌ تواند بازی‌ های روز را بر روی حالت‌ های گرافیکی مختلف پردازش نماید. اگر قصد خرید گوشی Galaxy A25 را دارید، از بین نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی می‌ توانید انتخاب خود را انجام دهید. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. سامسونگ به مانند بخش زیادی از میان رده‌ های خود یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را بر روی این گوشی قرار داده است. این باتری را می‌ توان با شارژر ۲۵ وات شارژ نمود.

بهترین گوشی سامسونگ برای بازی

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ هستید و محدودیتی برای هزینه کردن پیش روی شما قرار ندارد، چند گزینه می‌ توانید انتخاب نمایید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A35

یکی از بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ که با مشخصات فنی قابل قبول روانه بازار شده است، گوشی سامسونگ مدل Galaxy A35 نام دارد. میان رده‌ ای که در سال ۲۰۲۳ توسط این غول کره‌ ای روانه بازار شد. سامسونگ ترجیح داده برای این میان رده خود یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی را انتخاب کند. نمایشگری با پنل سوپر امولد و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی که هنگام انجام بازی به خوبی می‌ تواند کیفیت خود را به رخ بکشد. سامسونگ برای میان رده خود ترجیح داده یک تراشه اختصاصی با عنوان اگزینوس ۱۳۸۰ را به کار گیرد. پردازنده‌ ای ۸ هسته‌ ای که دارای ۴ هسته توانمند و ۴ هسته اقتصادی است. این گوشی سامسونگ در نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی روانه بازار می‌ شود. از نظر حافظه داخلی نیز دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی را می‌ توانید انتخاب کنید. یادآور می‌ شویم که برای افزایش فضای ذخیره‌ سازی امکان نصب کارت حافظه بر روی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A35 وجود دارد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را بر روی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A35 می‌ توان مشاهده کرد. این باتری را با شارژر ۲۵ وات می‌ توانید شارژ کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 fe

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ هستید و علاقه به انتخاب یک گزینه از خانواده پرچمداران این برند را دارید، توصیه مال شما بررسی سامسونگ مدل Galaxy S23 fe است. این گوشی با طراحی عالی و مشخصات فنی قابل قبول که دارد، در زمینه‌ های مختلف می‌ تواند عملکردی مناسب داشته باشد. سامسونگ این عضو از خانواده S23 را با یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2x در اختیار کاربران می‌ گذارد. نمایشگری با رزولوشن عالی و تراکم پیکسلی مناسب که در اجرای بازی‌ ها عملکردی راضی کننده خواهد داشت. نسخه‌ ای که روانه بازار جهانی می‌ شود از یک پردازنده اختصاصی تحت عنوان اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌ برد. این پردازنده ۸ هسته‌ ای دارای هسته‌ های فوق العاده توانمند بوده که به راحتی می‌ تواند سنگین‌ ترین بازی‌ ها را پردازش نماید. گوشی سامسونگ مدل Galaxy S23 fe با حافظه رم ۸ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. از نظر حافظه داخلی می‌ توانید به سراغ دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی بروید. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی این گوشی قرار گرفته که با شارژر ۲۵ وات امکان شارژ کردن آن وجود دارد با توجه به پردازنده توانمند گوشی سامسونگ مدل Galaxy S23 fe، هیچ دغدغه‌ ای برای اتمام شارژ باتری آن نخواهید داشت. یادآور می‌ شویم که این گوشی در زمینه‌ های دیگر مانند عکاسی نیز عملکرد قابل قبول دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra

بدون تردید سری گوشی‌ های S از محصولات سامسونگ مورد توجه بخش زیادی از کاربران قرار می‌ گیرند. پرچمدار ارائه شده توسط این برند یعنی گوشی سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra در زمینه‌ های مختلف می‌ تواند هر حریفی را به مبارزه دعوت کند. سامسونگ این سری از پرچمدارهای خود را در سال ۲۰۲۳ با عملکرد شگفت انگیز روانه بازار کرد. یک صفحه نمایش بی‌ نظیر ۶.۸ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2x بر روی گوشی سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra قرار گرفته است. نمایشگری ۱۲۰ هرتزی که از نظر رزولوشن و تراکم پیکسلی عملکردی غیر قابل توصیف دارد. این صفحه نمایش با قابلیت نمایشگر همیشه روشن و پشتیبانی از جدیدترین استانداردها هر آنچه نیاز دارید را به همراه خواهد داشت. بر روی گوشی سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra یک پردازنده بی‌ نظیر از شرکت کوالکام مشاهده می‌ کنید. پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که با ۸ هسته به راحتی سنگین‌ ترین بازی‌ ها را بر روی بالاترین کیفیت گرافیکی پردازش می‌ کند. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra را دارید، می‌ توانید از بین نسخه‌ های ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی انتخاب خود را انجام دهید. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی در ۳ نسخه ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی روانه بازار می‌ شود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این پرچمدار را با شارژر ۴۵ وات می‌ توان شارژ کرد. از نظر شارژدهی و همچنین پشتیبانی از قابلیت‌ های دیگر این گوشی حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. یادآور می‌ شویم که گوشی سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra در زمینه عکاسی نیز یکی از بهترین گوشی‌ های موجود در بازار است.

سخن پایانی

انتخاب و خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ از بین طیف متنوع محصولات موجود در بازار برای کاربران گاهی اوقات دشوار است. هر کدام از میان رده‌ های این برند می‌ توانند در زمینه خاص عملکردی قابل قبول داشته باشند. اگر به دنبال دریافت قیمت انواع گوشی سامسونگ هستید، می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی وال تل بهره ببرید. امکان خرید انواع گوشی سامسونگ و انواع گوشی‌ های برندهای دیگر را ما با بهترین قیمت در این فروشگاه برای شما فراهم کرده‌ ایم.

 

ثبت دیدگاه